Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinterklaas

Ja, ik weet het: ik ben er vroeg bij, maar als je in het buitenland woont, moet je goed plannen :o).
Weet iemand waar je Sinterklaas zwaaivlaggetjes kunt kopen om bij de intocht te gebruiken ? We hebben er zo'n 80 - 100 nodig.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Shonagh

Shonagh

16-10-2010 om 21:04 Topicstarter

Wat snel

Bedankt Manda, ik had er even bij kunnen zetten dat ik naar Nederland kom voor de o.a 10 kg pepernoten en 100 chocoladeletters, dus had ik eigenlijk een "gewone" winkel
op het oog. Maar online bestellen en laten bezoegen op mijn logeeradres is ook een mogelijkheid.

Tijgeroog

Tijgeroog

18-10-2010 om 10:30

Shonagh

En waar ga je al die pepernoten enzo kopen?
Ik verwacht dat je zulke dingen bij de Sligro of Makro wel kunt krijgen, maar dan heb je wle een pasje nodig. Ook liggen ze binnenkort wel bij de Blokker, maar dan moet je een paar winkels af om er 100 te vinden.
SEP in Roosendaal zal ze ook wel verkopen. http://www.sep-feestartikelen.nl
Maar als je in Groningen logeert heb je daar niet zo veel aan.

Shonagh

Shonagh

18-10-2010 om 21:30 Topicstarter

Tijgeroog

Vorig jaar logeerde ik bij een vriendin die een Sligro pasje heeft, dus die mag binnenkort weer van mijn gezelschap genieten. Een groot voordeel van de groothandel is, dat geen mens er gek van op kijkt dat je 10 kg pepernoten enz in je boodschappen karretje hebt liggen :o).
Vorig jaar heb ik daar niet naar vlaggetjes gekeken, voor de zekerheid misschien toch maar online bestellen en op mijn logeeradres in het oosten van het land laten bezorgen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.