Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

picobello

picobello

03-12-2009 om 12:38

Sint kado

dochterlief heeft van de (buurvrouw)sint een kareokeset gekregen, gister na het uitpakken natuurlijk gelijk aangesloten, maar ...dat ding doet het niet.
Dus buuf heeft de winkel gebeld met de vraag of ze hem om kon ruilen. Echter het kado is al langer dan 8 dagen leden gekocht en de winkel verwijst nu naar de fabrieksgarantie.
Ik vind dit echter onbegrijpelijk, een sintkado wat door de winkel ook ingepakt is maar je niet weer open om te kijken of dat ding het doet of niet.
En het is 2 weken geleden gekocht ( was toen in de aanbieding).
Hoe pak ik dit nu het beste aan?

Ga ik in heftige discussie met de winkel? bel ik het hoofdkantoor of helaas toch via de fabrikant?

wie heeft raad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

03-12-2009 om 13:04

Ruilen is wat anders dan garantie

Als je terug naar de winkel gaat omdat het aparaat het niet doet, is dat iets anders dan dat je de winkel vraagt om te mogen ruilen. De winkel heeft aan jou iets verkocht waarvan je mag verwachten dat het langer functioneert dan twee weken, ook al heb je het pas vandaag voor het eerst geprobeerd. Dus een beroep doe op de garantie, ook al zeggen ze dat er geen garantie op zit (niet apart aangegeven), dan nog mag je verwachten dat je een deugdelijk product koopt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.