Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

prulleke

prulleke

24-08-2009 om 21:24

Simlock-vrij maken van telefoon

Hoi

Net even gezocht in het archief maar word niet veel wijzer.
Vandaag een nieuwe prepaid telefoon gekocht omdat de oude stuk was en ik nu een heel goedkoop abonnement heb. Ik wilde hem simlock vrij maken en heb dat geprobeerd via www.06simlock-vrij.nl

Na het sturen van een smsje zou je een code moeten krijgen en dan kan je je mobiel simlock vrij maken.

Nu al 2x een smsje gestuurd maar krijg geen code terug.

Is dit nu een site waar je belazerd wordt of doe ik iets verkeerd.
Wie heeft raad?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fanta Orange

Fanta Orange

24-08-2009 om 21:47

Slechte ervaringen

Volgens mij kun je een telefoon pas simlockvrij maken nadat hij een jaar oud is. Of je betaalt hoge kosten.
de site die jij hier nu noemt ken ik niet, maar ik heb een half jaar geleden wel al (slechte!) ervaringen opgedaan met andere sites die beloven je telefoon simlockvrij te kunnen maken.
Wat we uiteindelijk gedaan hebben is (maar die telefoon was dus al een jaar oud): naar de site van de betreffende provider (die bij de telefoon zat) gaan en daar zoeken naar simlockvrij maken. Daar moest een formulier worden ingevuld (o.a. de imeicode ) en opgestuurd. Na een paar weken kregen we de unlockcode via de mail toegestuurd. Dat werkte tenminste wel en kostte verder niets, al moesten we er eventjes op wachten.

prulleke

prulleke

24-08-2009 om 22:59

Fanta orange

Bedankt voor de reactie.

We zijn er maar mee gestopt, voel me wel een beetje opgelicht.
Morgen maar even langs bij de markt en hem daar maar simlock vrij laten maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.