Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Shoppers

Morgenochtend heb ik direct tien flinke shoppers nodig. Ik sta direct als de winkel open gaat, voor de deur. Dat spoedje hoorde ik vandaag pas. Ingewikkeld om uit te leggen waarom maar ik heb gelukkig wel een heel praktische vraag. Waar kan je die het goedkoopst kopen: supermarkt of blokker (of kruidvat) ? Zijn ze een euro of 5 of goedkoper ? Voor de goede orde: zo'n shopper: grote boodschappentas. Voorheen had de supermarkt ze wel maar ik heb ze niet meer gezien (heb ze zelf ook nooit nodig gehad).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
yvonne

yvonne

06-03-2011 om 16:58

Action

bij de action zijn ze 49 cent, bij de supermarkt weet ik niet maar zeker geen 5 euro hoor ik denk tussen de 1-2 euro

Babet

Babet

06-03-2011 om 17:41

Makro

bij de makro liggen ze bij de kassa voor 1,25

Guinevere

Guinevere

06-03-2011 om 17:44

Intertoys

Bij intertoys ook en dan staat er nog een leuk plaatje op ook. Prijs weet ik niet precies, rond een eurootje.

Fiorucci

Fiorucci

06-03-2011 om 18:26

Wibra

BIj AH en Digros/Dirx hangen ze zeker, ik meen voor een euro! Ook wibra heeft ze vaak.

Fiorucci

Fiorucci

06-03-2011 om 18:27

Bij AH hangen ze niet bij de kassa, maar liggen ze in het rek bij de vuilniszakken enzo.

Fianna

Fianna

06-03-2011 om 21:11

Maandag

houd er rekening mee dat het morgen maandag is en veel winkels 's ochtends dicht zijn, behalve natuurlijk supermarkten en ik geloof ook Action

Philou

Philou

07-03-2011 om 21:27 Topicstarter

Heb ze

in huis: bedankt. Nogal wat winkels waren dicht maar het is gelukt in een supermarkt. Helaas geen prenatal in de buurt. Bedankt voor het meedenken, dames!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.