Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Bonny

Bonny

26-08-2010 om 15:03

Shoppen in de buurt van biddinghuizen?

Mijn man moet volgende week in de buurt van Biddinghuizen zijn. Hij stelde voor dat ik mee zou gaan en daar in de buurt lekker zou gaan shoppen. Heeft iemand tips welke stad de moeite waard is?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

26-08-2010 om 15:39

Hoe groot moet het zijn en wat zoek je?

Een STAD in de buurt van Biddinghuizen wordt al wat lastig, is een groot dorp ook goed? Sinds een paar jaar heeft Dronten een fatsoenlijk winkelcentrum, maar ik weet niet wat jouw invulling van shoppen is. JE zou eens op http://www.suydersee.com/ kunnen kijken. Ben je meer van de bekende merken bent en koopjes wilt scoren dan is Bataviastad in Lelystad misschien wel wat. Wil je naar een oud stadje dicht bij dan kun je in Kampen wel winkelen naar persoonlijk houd ik het daar geen halve dag uit. Dan kun je beter naar Zwolle of Almere gaan, maar dat is weer niet echt dicht bij Biddinghuizen.

Puck

Puck

26-08-2010 om 15:47

Lunchen in dronten

Als het Dronten wordt dan wil ik je wel mijn favoriete lunchtent noemen: Moellies.

Carmen

Carmen

26-08-2010 om 19:56

Scroll eens naar boven

Ik heb net Dronten aangeraden bij Fladder

fladder

fladder

26-08-2010 om 23:27

Puck

Die onthouden we!

Puck

Puck

27-08-2010 om 09:51

Fladder

Zal ik hem aanwijzen dan

fladder

fladder

27-08-2010 om 11:02

Puck

Ja, gezellig!
Ik wil sowieso binnenkort eens op onderzoek gaan en kan wel een goede gids gebruiken

Puck

Puck

27-08-2010 om 11:41

Gezellig

Je weet me te vinden....

fladder

fladder

27-08-2010 om 12:10

Puck

Maak je borst maar vast nat! Ik wil die gevaarlijke ijswinkel wel eens van dichtbij bekijken... Misschien zelfs wel van binnen!

Puck

Puck

27-08-2010 om 12:30

Misschien?

Misschien bestaat niet bij die winkel. Mij lukt het tenminste nooit om er voorbij te lopen

fladder

fladder

27-08-2010 om 20:07

Ik ben óm...!

Effe een mailtje schrijven

Moellies

Ja geweldig ben er geregeld te vinden dus als iemand mij zoekt zeggen ze vaak kijk een bij Moellies hahaha

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.