Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Shampoo voor steeds meer krullend haar

mijn dochter van 11 krijgt steeds meer krullen, zeker nu het in laagjes is geknipt, mooi..... maar wat is nu een goede shampoo?
Ze wast haar haar vaak omdat ze veel zwemt en het haar voor op haar hoofd sneller vet wordt.Dat vindt ze erg vervelend en het liefste wast ze haar haar elke dag maar dat kan ik nog voorkomen. Het haar is wel erg gezond zei de kapper laatst.
Maar het haar glanst niet en dat wil ze wel graag.
Wie weet een fijne shampoo?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

09-04-2009 om 22:37

Ja, ik wilde eigenlijk hetzelfde zeggen als Pandia, maar ik was bang om voor reclamefiguur uitgemaakt te worden.
Lijkt mij trouwens dat glans en krul van nature niet goed samengaan, vanwege de haarschubben die niet glad aansluiten.

Massi Nissa

Massi Nissa

10-04-2009 om 12:33

Glans

Guhl Pure Glans voor normaal tot dof haar, het is een lila/paars doorzichtig flesje. Best duur, maar je hebt er niet veel van nodig per keer. Maak de krullen vochtig, even doorkammen en dan dit spul erdoor kneden. Ik heb een woeste bos kroeshaar en krijg zo toch glans, dus alle kans dat je dochters haar er ook van gaat glimmen .
O ja, John Frieda is geweldig.
Groetjes
Massi

Knutselkei

Knutselkei

14-04-2009 om 13:40 Topicstarter

Ik heb...

gewone shampo voor krul haar gepakt van andrelon en de spray voor erna van john frieda....idd erg duur maar ja...als ze er lang mee doet.
Guhl pure glans had ik al die doet ze soms erover heen als het in model zit zeg maar.( en ik ook op mijn korte koppie )
dank je wel alemaal!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.