Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bastogne

bastogne

24-10-2010 om 17:37

Serre en gordijnen

We zijn momenteel aan t rondkijken voor een ander huis, nu is ons oog een beetje gevallen op een huis wat toevallilg een serre heeft. heel leuk maar wel geheel kunststof kozijnen uiteraard. hoe hang ik hier in hemelsnaam gordijnen in op? ik heb al wat gegoogled maar kom er niet uit.

zijn er ervaringsdeskundigen in de zaal??

alvast bedankt!
bastogne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

24-10-2010 om 20:27

Nou

Een rails aan het plafond natuurlijk. Staat (vind ik) zowiezo veel mooier.
Gr. Bibi

bastogne

bastogne

25-10-2010 om 07:37

Gaat niet

want de hele serre is glas en kunststof kozijnen dus het plafond is geen beton/cement oid maar ook "plastic"

gr
bastogne

amk

amk

25-10-2010 om 08:55

Ook met kunststofkozijnen

zijn er ophangmogelijkheden, maar dan speciaal voor kunststofkozijnen

bastogne

bastogne

25-10-2010 om 09:20

Amk

ja dat bedoel ik idd! daar ben ik dus naar op zoek om een idee te krijgen van hoe t eruit ziet en hoe dat dan allemaal in elkaar zit maar ik google me suf en kan t niet vinden....

bastogne

amk

amk

25-10-2010 om 10:07

Niet googlen

maar even naar de kozijnenwinkel, daar hebben ze die dingen meestal gewoon hangen.

Kunststof?

ai, wil je wel een kunststof serre ???

En kan je niet gewoon in die profielen boren of zeg ik nu iets heel geks ?

bastogne

bastogne

26-10-2010 om 07:33

Manda

nee ik wil geen kunststof maar die zit al aan het huis vast en in de profielen boren is niet handig schijnt maar ik ga t advies van amk opvolgen en ga maar naar een kozijnenboer om te kijken hoe en wat. is misschien toch handiger idd

bastogne

Hmm

zijn er geen andere huizen die houten serres hebben ??

bastogne

bastogne

26-10-2010 om 14:23

Manda

ach t huis was achteraf toch niet HET huis dus t probleem is er eigenlijk ook niet meer maar als ik nog een keer een huis vindt met toevallig een serre die niet van hout is weet ik iig iets nu

hout is wel veel mooier.....wie weet

bastogne

rozenstruikje

rozenstruikje

26-10-2010 om 21:37

Plafond

Mijn kozijnen zijn ook niet van hout, maar aluminium (of zeg ik nu iets heel geks?). In elk geval niet van kunststof.
De gordijnen hangen aan het plafond. In mijn vorige woning, wel houten kozijnen, hingen ze ook aan het plafond. Staat hartstikke leuk.
Of wil je graag luxaflex precies aan de binnenkant van het kozijn ofzo?

Rozenstruikje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.