Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Senseo ontkalker

Bij mijn laatste bezoek aan Nederland heb ik Senseo ontkalker gekocht. Nu ik het wil gebruiken blijkt de instructiefolder te ontbreken. Wie helpt ?
Groet uit Schotland.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gebruiksaanwijzing

Hoi Shonagh,
Hier de gebruiksaanwijzing:
vul het waterreservoirtot de max-aanduiding met water en ontkalker. Druk op de aan/uit knop.
Plaats een 1-kops-padhouder in de machine met een gebruikte pad.
Plaats een kom met inhoud van 1500 ml onder het koffie-uitstroomgedeelte om het mengsel op te vangen.
Druk op de knop voor 2 kopjes en laat de machine werken, herhaal tot het reservoir leeg is.
Doe bovenstaande nogmaals met een nieuw mengsel van water met ontkalker.
Leeg het watereservoir en maak het schoon zodat er geen resten ontkalker meer inzitten.
Spoel de machine nog minimaal 3x door met 3x schoon water.
Maak de padhouder na gebruik schoon om verstopping te voorkomen.

Bovenstaande is de gebruiksaanwijzing die ik van senseo op papier toegestuurd kreeg.
Succes ermee!
liefs, Timsmama

Marie

Marie

12-08-2010 om 11:54

Procedure veranderd?

Hallo
Ik heb een van de eerste Senseo's en die moet ik ontkalken door beide knoppen (1- en 2-kops) tegelijk in te drukken, om de machine door te laten spoelen. Het waterreservoir wordt dan ook in 1 keer leeg gemaakt.
Groetjes

Shonagh

Shonagh

13-08-2010 om 11:35 Topicstarter

Bedankt

Ik heb Timsmamma gebruiksaanwijzing gevolgd. Zelf zou ik niet bedacht hebben een gebruikte pad erin te laten :o)
Marie, ben vergeten om te kijken of het in drukken van beide knoppen het reservoir in 1 x leeg maakt, volgende keer dan maar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.