Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Senseo (leuk)

Effe iets leuks melden.

Ik had ook zo'n senseo die terug moest omdat het mogelijk een 'gevaarlijke' was. Moest eerst erg lang wachten op de doos, maar vorige week kwam de doos voro het terug sturen dan toch (en kreeg ik een pak koffie.)
Afgelopen zaterdag de senseo terug gestuurd. Kwam gister weer een grote doos terug, ik dacht nog dat dat wel een erg snelle reparatie was!

Toen ik de doos echter opende was ik erg aangenaam verrast: Ik kreeg een hele nieuwe senseo!!!!!

Gr Pham

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

04-07-2009 om 09:45

Goh, pham

Jouw Senseo was kennelijk dan echt kansloos. Wij hebben gewoon onze eigen Senseo terug gekregen, niks geen nieuwe.

Klaartje

Klaartje

04-07-2009 om 10:29

En ik

lees het hier, en bedenk me dat ik helemaal vergeten ben om dat ding aan te melden. Stom stom.

Collega ook

Een collega van mijn man had precies hetzelfde als Pham! Het komt dus vaker voor en dit was ons dan ook wel de reden om onze Senseo toch maar aan te melden. Stel je voor dat we toch een nieuwe krijgen, lijkt me toch wel leuk

Pham

Pham

04-07-2009 om 18:06 Topicstarter

Inderdaad blij

Ben inderdaad best blij dat ik een nieuwe heb gekregen. Waarom ik een nieuwe heb gekregen weet ik niet. Er zit alleen een kort briefje bij waarin ze mij bedanken voor mijn geduld van het wachten en dat ze verheugd zijn mij een nieuwe senseo aan te kunnen bieden.

Gr Pham

Terecht

het is natuurlijk leuk en vriendelijk dat jullie een nieuwe senseo is aangeboden,maar was er een alternatief?
zij hebben een ondeugdelijk product verkocht,eigenlijk is het niet meer dan normaal dat ze die fout herstellen.

Pham

Pham

05-07-2009 om 10:16 Topicstarter

Sus-anne

ik heb mijn senseo terug gestuurd om een 'mogelijk' gevaarlijk onderdeel te laten vervangen. nu is het hele apparaat vervangen, wordt ik veel blijer van dan een onderdeel )

Gr Pham

Suzanne

Suzanne

05-07-2009 om 14:25

Mogelijk hiermee te maken?

Aanvankelijk verwachtte Philips een enorm aantal senseo-apparaten terug. Een vriendin van me die bij een uitzendbureau werkt, moest personeel voor deze klus werven. In de praktijk kwamen er echter maar weinig terug. Misschien hebben ze later besloten gewoon een nieuwe senseo te sturen i.p.v. dure mensen hieroor in dienst te hebben?

Sassie

Sassie

06-07-2009 om 15:20

Goh pham....

Bedacht me ineens dat ik mijn mogelijk "gevaarlijke senseo" nog steeds moest aanmelden. De eerste keer (vlak nadat het nieuws bekend werd) lukte het niet om erdoor heen te komen op de site van Philips. Nu net weer geprobeerd en aangemeld! Het is gelukt. Nu maar afwachten......

Misschien krijgen wij ook een nieuwe, maar ik ga er maar niet vanuit.

Hoe

Ik ben ook vergeten me aan te melden, maar weet nu ook niet meer hoe dat kan. Kan iemand me helpen. Ik heb op de site van Philips gekeken, maar daar kan ik niets ontdekken.

groetjes Charlotte

Katenspekje

Katenspekje

10-07-2009 om 14:53

Hier ook net een nieuwe gebracht!

Ja hoor, wij hebben inderdaad ook een nieuwe terug gekregen. Is toch goedkoper zeker!

Dus ik zou zeggen: probeer het ook.

Het was wel sappelen, heb de hele week koffie gedronken bij de supermarkt!

Gr.
Kaat

Hoe lang

Hoe lang ben je de Senseo kwijt?

Ik moet hem nog steeds opsturen. Maar ben wel benieuwd hoe lang ik hem dan kwijt ben.

jacci

jacci

11-07-2009 om 00:16

Ruim een week

Ik had hem de vrijdag weggebracht en na de volgende vrijdag, dus dinsdag kreeg ik hem weer thuis. Helaas geen nieuwe. Maar mijn kleur is niet zo gangbaar; lila Jacci

Katenspekje

Katenspekje

12-07-2009 om 12:32

Precies een week

Vrijdag weggebracht, volgende vrijdag een nieuwe.
Wij hadden het nieuwe model (new generation), misschien dat die niet te maken zijn?

Iets meer dan een week

Maar ik heb wel mijn eigen teruggekregen. Geen nieuwe dus.
Groet, Sjenetje

K@rin m

K@rin m

15-07-2009 om 10:04

Ook een nieuwe

Wij kregen ook een nieuwe senseo terug.
Het duurde erg lang eer we de doos kregen om het apparaat terug te sturen en na een week werd de nieuwe afgeleverd. Ik was wel verbaasd maar natuurlijk erg blij met een nieuwe.

Karin

Sassie

Sassie

24-07-2009 om 11:41

Vraagje

aan degenen die een nieuwe terug hebben gekregen. Was jullie senseo soms binnen het jaar gekocht? Die van mij heb ik vorige week woensdag opgestuurd, maar nog niets teruggekregen. Die van ons is nog geen jaar oud. Misschien ligt het daar aan ivm de garantie die zij ook weer hebben bij de fabriek die die dingen maakt? Dan is het goedkoper inderdaad om zo'n apparaat te vervangen. Dit lijkt me anders bij apparaten van 3 jaar en ouder.

ilsepilse

ilsepilse

24-07-2009 om 22:32

Zelfde terug maar stuk!

en zou een nieuwe opgestuurd krijgen ! we zijn ondertussen 3 maanden verder en deze week nog es gebeld dat het toch wel erg lang duurt allemaal, ze zou meteen een nieuwe opsturen... ik heb geduld ....
ilse

Ook nieuwe

Ik kreeg ook een nieuwe opgestuurd.
Onze senseo was 2 jaar oud.
Het duurde best lang eer ie weer terug was, maar gelukkig zaten wij niet zonder. Wij hebben onze vorige niet weggedaan (nemen hem altijd mee op vakantie) en die stond in de keuken.

Inge

Helaas

Gisteren kwam onze eigen senseo weer terug, dus geen nieuwe hier! Best jammer...

Maar goed, we hebben onze senseo weer, gerepareerd en wel, met weer 2 jaar garantie en hij doet het prima. Manlief is blij! Ik drink nauwelijks koffie dus voor mij maakt het niet uit, maar hij had het wel gemist...

Sassie

Sassie

31-07-2009 om 08:48

Het duurt te lang....

Onze senseo een hele tijd terug opgestuurd, maar helemaal niets meer vernomen. De site waarop je het allemaal kunt volgen lag er steeds uit. Mijn man bellen.....ze vonden het ook te lang duren nu en zouden een nieuwe opsturen. Ik blij, man blij. Maar nu werkt het "track and trace" gebeuren en zien we ineens dat onze Senseo wel is aangeboden aan de werkplaats.....
Nou we zien wel.

Vind het wel erg lang duren want ik drink altijd s'ochtends een bakkie. Nu zet mijn moeder steeds koffie en brengt dan een thermoskan mee.....het is even behelpen zo.

jacci

jacci

31-07-2009 om 13:37

Oplos/sassie

Er is hele lekkere oploskoffie hoor. Hoef je niet op de thermos van je moeder te wachten. Jacci

Vic

Vic

31-07-2009 om 14:14

Zo lang

Wij hebben nooit het ouderwetse koffiezetapparaat weg gedaan, dus als de Senseo het zou begeven hebben we altijd nog iets achter de hand. Sowieso is het ondenkbaar dat we geen koffiezetmogelijkheid zouden hebben. Op vakantie maak ik vaak koffie met een losse filterhouder en filterzakjes, en dan heet water opgooien. Die filterhouders zijn bij Blokker 2 euro ofzo.

Sassie

Sassie

02-08-2009 om 11:01

Zou het dan toch.......?

Via Track and Trace, zagen we dat een "vervangend product" wordt opgestuurd! Toch een nieuwe dus!! Maandag zouden we deze dan in het gunstigste geval aangeleverd krijgen via DHL. Ik wacht in spanning af!

maan.

maan.

02-08-2009 om 11:53

Grrrr..

Hier dus ook de senseo opgestuurd.. ruim een week geleden aangeleverd op het DHL-punt en nu zag ik vanmorgen op internet dat dat kreng daar nog steeds staat!!!!!

Jemig zeg.

Puck2

Puck2

02-08-2009 om 13:01

En hier

Ik kreeg vorige week een mailtje dat de Senseo naar weer naar mij verstuurd is. Ja dat klopt wel: ik heb hem namelijk een week of 6 geleden al weer ontvangen.

ilsepilse

ilsepilse

02-08-2009 om 23:07

Na 3 md

eindelijk een nieuwe
de recall was stuk toen ik hem terugkreeg, ik zou meteen een nieuwe krijgen maar dat duurde toch nog een maand !
ilse

Hier

ook aangemeld, zit te wachten op de doos.
Mijn ouders pas sinds dec een senseo en die moesten hem ook opsturen, snel doos en snel weer terug.
Ben hier erg benieuwd.
Gr. Rymcke

Sassie

Sassie

05-08-2009 om 10:08

Eindelijk

Gisteren een doos met.....jawel....een nieuwe Senseo er in ontvangen.
Ben weer helemaal blij.

Sassie

Sassie

06-08-2009 om 08:26

Nou ja!

Zie ik tot mijn stomme verbazing dat mijn gerapareerde senseo weer aan mij geleverd gaat worden terwijl ik dus al een nieuwe heb ontvangen! Nou, ik zie wel.

jitske van dam

jitske van dam

06-08-2009 om 10:52

Hier ook sassie

We kregen een mail dat onze Senseo gerepareerd was en dat we hem binnenkort terugkregen. Terwijl we dus al weken geleden een nieuwe hebben gekregen. Blijft moeilijk.........

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.