Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Senseo latte apparaat, wie ervaring?

Ik wil graag een senseo latte, omdat die lekkere opgeschuimde melk me geweldig lijkt. Wie heeft er ervaring met dit apparaat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

07-12-2009 om 12:15

Verleden

Volgens mij zijn er in het verleden wel draadjes over geweest. Wat ik ervan onthouden heb is dat het waardeloos is. Slecht schoon te houden, niet lekker, etc. Waarom neem je niet gewoon een normale melkopschuimer?

Mamarijke

Mamarijke

07-12-2009 om 12:36 Topicstarter

Niet vindbaar

niet onder latte iig, en heb snel wat gezocht bij senseo, en kwam het ook niet tegen.

Verder kan ik natuurlijk mijn melkopschuimer gebruiken, maar vind het totaal anders dan uit een apparaat.
Ken echter alleen de smaak van Nespresso met melkopschuimer ingebouwd, dus ben daarom benieuwd naar de Senseo.

Wilma

Wilma

07-12-2009 om 13:51

Vriendin van me vindt 'm geweldig!

En de cappucino die ik daar krijg, is ook erg lekker. Zij vindt 't melkding wél goed schoon te krijgen, gewoon zo mee in de vaatwasser, geen probleem.

Als mijn eigen senseo hier ooit kapot gaat, wil ik er ook één.

Groetjes,
Wilma

Guinevere

Guinevere

07-12-2009 om 20:33

Ik heb 'm

Ik heb er eentje. Eigenlijk vind ik de cappuccino die eruit komt nogal lauw. De melk wordt niet echt warm genoeg met die stoom dus. Het schoonmaken is heel makkelijk, gewoon in de vaatwasser dat melkbakje.

Mamarijke

Mamarijke

07-12-2009 om 21:44 Topicstarter

Bedankt

da's voor mij niet zo erg, drink toch niet al te warm

Jitske de Graaff

Jitske de Graaff

08-12-2009 om 14:38

Hier ook enthousiaste vriendinnen

met Senseo Latte. Ik vind het zelf ook erg lekker daar. Heb geen last van te koud (maar ik drink mijn koffie ook niet loeiheet, daar krijg je slokdarmkanker van)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.