Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Senseo

In de rubriek "Lekker belangrijk" :o)
Hier in Schotland zag ik nu Senseo pads "Mug Size". Is dit nu typische een export artikel, omdat Britten niet zoals veel Nederlanders 2 kopjes drinken, maar 1 keer een grote ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

16-10-2010 om 22:32

Geen idee

Maar ik zou ze hier ook wel willen hebben. Puckman drinkt ook liever een grote mok en dat kan wel: 2 pads en 2 kopjes indrukken en er 1 mok onder zetten, maar dat mag wat mij betreft ook in 1 pad aangeleverd worden.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-10-2010 om 23:20

Zou best kunnen

Alleen is het de bedoeling dat je Senseokoffie niet uit een kopje drinkt maar uit een mokje 'geschikt voor Senseo', een Senseo-mokje dus. Misschien dus daarom 'Mug Size'?

Shonagh

Shonagh

17-10-2010 om 00:02 Topicstarter

Puck

Ja zo doe ik het dus ook, dus deze dubbele maat komt me heel goed uit. Maar het is zo vreemd, Douwe Egberts is een Nederlands merk en dan maken ze dubbele pads alleen voor het buitenland ?

Shonagh

Shonagh

17-10-2010 om 00:07 Topicstarter

Kaaskopje

Ja, maar die Senseo kopjes kun je hier dus niet kopen, wel het apparaat zelf en de pads. Ik heb een paar van die mini mokjes uit Nederland meegebracht, maar vind het maar een maatje van niks :o). De "Mug Size" is een een dubbele pad.

Kaaskopje

Kaaskopje

17-10-2010 om 00:41

Okee

Dat zou wat voor mij zijn! Ik ben altijd een beetje teleurgesteld omdat mijn mok(je) al weer leeg is

Shonagh

Shonagh

17-10-2010 om 00:59 Topicstarter

Zal ik

een "Senseo-Mug-Size-Web-winkeltje" beginnen ?
Heb al 2 klanten !

Sterre42

Sterre42

17-10-2010 om 10:57

Maar dan....

Even voor mijn beeldvorming hoor

Je kunt wel een pad hebben voor 2 koppen, maar de hoeveelheid water blijft hetzelfde. Of druk je dan op 2 koppen bij jouw pad? Gek eigenlijk dat dat hier nog niet op de markt is, want wij hebben hier de oplossing van 2x een pad in een wat diepere houder. Die schotse pad van jou is veel makkelijker!

Shonagh

Shonagh

17-10-2010 om 13:13 Topicstarter

Inderdaad sterre

Zo doe ik het !

fladder

fladder

17-10-2010 om 13:56

Lekker mokken

Ofwel 2 pads, mok eronder (past net) en op 2 koppen drukken.
Zo'n Schotse "mugshot" lijkt me dan ook best prettig!

Yvon Meijer

Yvon Meijer

18-10-2010 om 15:40

Bestaat wel

Alleen van kanis en Gunnink of zo. Volgens mij heten ze mokpads. Ik vond ze niet zo lekker en twee enkelen op elkaar wel. Groetjes.

jacci

jacci

18-10-2010 om 22:29

Niet meer

Kanis en Gunnink hadden inderdaad mokpads, ik heb ze ook gehad, maar ze zijn er uit. Werd niet goed genoeg verkocht. Dus voor de emmers, 2 padjes op mekaar.

Shonagh

Shonagh

18-10-2010 om 22:51 Topicstarter

Huh?

"emmers" ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.