Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen

Ellen

11-05-2010 om 15:14

Seats and sofas, bevalt dat?

Wie heeft er wel eens een bank(stel) bij Seats and Sofas gekocht?
Ben benieuwd hoe het zit met service, kwaliteit en levertijden..
Zijn ze echt zo goedkoop als in de foldertjes staat? Of heb je dan flutkwaliteit?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen

Ellen

11-05-2010 om 15:52

Oei!

Dat zijn toch wel heel veel negatieve berichten! Toch maar niet doen dan..

Overigens mijn broer en schoonzus zijn heel enthousiast over SAS.
Maar de negatieve ervaringen hebben wel duidelijk de overhand lees ik al.

Ach

Onze S&S bank zit heerlijk en de kwaliteit is goed. Maar dat was dan ook niet een goedkoop exemplaar maar een (duurdere) leren hoekbank.

Nasha 1st

Nasha 1st

11-05-2010 om 16:28

Kwaliteit weet ik niet

maar ik hou niet zo van hun verkooptechniek....De laatste keer dat wij er waren ging er in een paar tellen honderden euro's van een bankstel af....en dat was toen wij van het bankstel richting uitgang liepen....alles om maar te verkopen....En op je gemoed werken enzo.....brrrr....

bankie

bankie

12-05-2010 om 10:37

Goede ervaring

wij hebben inmiddels twee keer daar een bankstel gekocht. De eerste begon te vervelen na drie jaar(stoffen bank en kleine kinderen) haha en die andere...dat was wat minder omdat de driezitter na drie jaar ging scheuren. Gelukkig voor ons wilden we toch een nieuwe. Niet van S&S maar van MP!

Minet

Minet

13-05-2010 om 14:57

Ja, dat bevalt erg goed

Voor onszelf kochten we er jaren geleden een prachtig leren bankstel dat nog altijd als nieuw is.
Voor mijn werk kocht ik er een aantal bankstellen, de goedkoopste lederlook die er te koop zijn en die gaan ook al jarenlang mee zonder enig probleem!
Prima ervaringen, en inderdaad, hun verkooptechniek is een spel, en dat speel je lekker mee

Nasha 1st

Nasha 1st

13-05-2010 om 16:05

Maar...

ik heb dan zoiets, een bank die eerst 2500 euro kost en die ik uiteindelijk voor 900 euro zo mag meenemen....dat kan gewoonweg niet....maar goed, ik lees hier dan weer dat de banken zelf nog wel goed zijn....misschien toch nog eens een keer kijken....

Nasha 1st

Nasha 1st

18-05-2010 om 21:44

En heb je radar gister gezien?

die had een heel item over seats en sofas....

Minet

Minet

19-05-2010 om 18:30

En?

wat was de strekking van het item over Seats and Sofas?

Rafelkap

Rafelkap

19-05-2010 om 19:17

Strekking

Je kan het vast terugzien op de site van Radar. Maar het bedrijf kwam niet al te best uit de bus. Mensen werden ernaartoe gelokt door spotgoedkope banken die niet in de winkel verkrijgbaar waren (ook niet de beloofde levertijd hadden), de verkopers probeerden een duurdere bank aan de mensen te slijten. Ik zou er nooit wat kopen.
toevallig gezien, komt haast nooit voor!

Nasha 1st

Nasha 1st

19-05-2010 om 20:53

Via uitzendinggemist

gekeken, omdat ik toch benieuwd was.....en inderdaad....de banken uit de folder staan eigenlijk vrijwel nooit in de winkel, verkoper probeert een duurder model aan te smeren (want de stof van de aanbieding is heeeeeeeel dun , laten voorbeeld zien)....Het huishoudpakket krijg je alleen als je geen korting bedingt op het duurdere bankstel.....In Belgie zijn ze al meerdere malen door een rechter op de vingers getikt, hier ook, maar nog niet door een rechter....

Heirthe

Heirthe

21-05-2010 om 09:58

Helemaal niks

Wij zijn ook wezen kijken maar zagen het meteen eigenlijk al, goedkope troep. En er kwam meteen zo'n ouderwets mannetje op ons af om ons wat aan te smeren..
Ik ben inmiddels erg blij met mijn Ektorp van Ikea!

Uitstekende bank

Toen wij hier een jaar of twee geleden kwamen wonen en de oude afgetrapte banken uit het oude huis bij het vuil hadden gezet, kochten we via Marktplaats een bank van Seats & Sofa's.
Hij is prachtig. Het onderstel is van hout en leer, versierd met koperen spijkers en de kussens zijn van roodpaarse rib. Hij is extra large, je kunt er met z'n tweeën op liggen of met zijn zessen op zitten. Ik slaap er wel eens op bij calamiteiten en hij ligt vorstelijk.

We hebben er nog geen dag spijt van gehad. En dat voor 4 bankjes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.