Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda99

Linda99

22-03-2009 om 21:08

Schuifdeurkast

We willen deze week een linnenkast gaan kopen. Het meest handige is een schuif/zweef-deur kast en dan 3 meter breed. We hebben al wat rondgekeken (Ikea, Haco) maar ervaringen van anderen lezen lijkt me erg fijn. Welke kast is goed en ook nog eens betaalbaar. Want het budget is niet extreem ruim.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

23-03-2009 om 20:54

Niemand?

Niemand een kledingkast met schuif/zweefdeuren??????

We hebben op zich ons oog laten vallen op de Pax kast van Ikea maar qua maten (3 meter breed en niet al te diep) en soort hout (eiken) komen we er niet uit.....

Linda99

Linda99

23-03-2009 om 22:23

Pelle

De diepere variant past precies in onze slaapkamer. Andere merken passen niet omdat die meer dan 62 cm zijn en Pax 58.

Jij hebt dus gewone kastdeuren? Heb gekeken op de site en die hebben ze wel in 3 meter breed met eiken deuren. Scheelt ook een hoop euries. Hmm, maar eens in overweging nemen. Schuifdeuren is wel een stuk praktischer vanwege de beperkte ruimte die we hebben.

Dus als iemand toch nog een winkel weet waar ze eiken schuifdeurkasten verkopen van 3 meter breed en niet meer dan 58 cm diep.........

Jujube

Jujube

25-03-2009 om 11:01

Wij hebben een pax kast van Ikea met schuifdeuren van 3 meter breed (dan heb je 2 delen van 1 meter breed en 2 delen van 50 centimeter breed). Man en ik hebben ieder onze eigen helft en ook zelf ingedeeld zoals wij dat handig vinden. Man's deel is dus totaal anders dan mijn deel. De schuifdeuren vind ik ideaal. Wij hebben deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40141362
Van 2.36 m. hoog.
Groet,
Jujube

Budgetkasten

Onze buren hebben ons net hun schuideurenwand in de slaapkamer laten zien. Ik twijfel bij bouwmarkten enzo altijd erg aan de degelijkheid van het schuif- of ophangsysteem. Bij de buren ziet dat er stevig uit. Ze hebben dat via budgetkasten.nl heb ik even gevraagd.

Ruinfejo

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.