Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

akkertje

akkertje

23-03-2011 om 08:56

Schoonmaken vloer

Een paar maanden geleden hebben wij een nieuw huis gekocht met daarin een prachtige parketvloer die in de was staat. Heeft iemand ook zo'n vloer en hoe maak je die schoon. Je mag het blijkbaar niet dweilen maar soms moet je toch wel eens vlek kunnen weghalen. Graag tips

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mari39

mari39

23-03-2011 om 09:24

Verschillende adviezen

worden ook gegeven voor onze vloer: een olie vloer. De een zegt niet/nauwelijks dweilen, een ander zegt wel dweilen, en onze dealer zei dat je met het speciale spul normaal en zelfs vaak mag dweilen. Sterker nog, vaak was goed want de speciale zeep brengt een beschermlaag aan. Ik kan me voorstellen dat dit ook voor een was-vloer geldt. Ik zou eens googlen, of naar een andere vloerenspeciaalzaak gaan. Ik zou wel alleen met speciale zeep dweilen, ik zie bij anderen die dat gewoon met allesreiniger doen dat dit de vloer geen goed doet.

Biene M.

Biene M.

23-03-2011 om 17:05

Navragen

Vraag het na bij de verkopers en/of een vloerenzaak. Wij hebben een jaren '50 vloer met was en daarop maakt elke druppel water een vlek, die dweilen we dus niet. Erg onhandig hoor, zo'n vloer met kleine kinderen en huisdieren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.