Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-08-2022 om 19:29
Hoi allemaal,
In januari verwachten we ons eerste kindje. We hebben een schoonmaakster die 1x in de twee weken langskomt, waar we heel blij mee zijn. Er is alleen een ding waar ik me wel zorgen om maak. Ze gebruikt alleen vrij veel schoonmaakmiddel per keer (vind ik). En ook vrij agressieve middelen. Een halve liter fles glorix, halve (anderhalve)literfles Ajax en schimmelreiniger. Voor een woning van 120m2 met twee toiletten en een kleine badkamer. Is dit normaal? En hebben jullie met kinderen in huis voor andere middelen gekozen? Die chloordampen lijken me niet heel gezond namelijk…Als ik zelf schoonmaak dan gebruik ik echt maar een fractie van deze hoeveelheden, maar misschien doe ik iets niet goed
03-09-2022 om 17:25
Ysenda schreef op 03-09-2022 om 12:18:
[..]
Maar niet beter of anders dan alleen water. Alleen water werkt ook prima.
Volgens mij kun je met alleen water geen vetvlekken wegkrijgen... Met azijn wel.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.