Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hulppiet

Hulppiet

07-11-2010 om 13:52

Schoenkadootjes bovenbouw van 0,50 cent

Ik moet Sint deze week helpen en de schoenkadootjes voor de bovenbouw kopen, van 0,50 cent per kind. Nu weet ik dat ze de afgelopen jaren bijna standaard een pen en een schrift kregen. Met name mijn eigen zoon vond dat echt totaal niet leuk en ook niet origineel (meer).

Wie o wie weet leuke schoenkadootjes die zoiets kosten en dan géén pen-en-schrift zijn?

Ik moet deze week naar de winkel (jaja, 'k ga incognito, 'k ga denk ik als moeder ...)

Bedankt !

Hulppiet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

07-11-2010 om 14:19

Action

Ik zou bij de Action gaan rondkijken en dan vooral de verpakkingen waar meerdere stuks in zitten.
Zelf dacht ik gelijk aan kneedgum. Die hebben ze met vier kleuren in één verpakking. Ik dacht dat de prijs ongeveer 1 euro was. Dan kun je iedereen twee verschillende kleuren in de schoen doen.
Voor een feestje heb ik ook eens 5 lampjes in één verpakking gekocht.

Fiorucci

Fiorucci

07-11-2010 om 14:25

Action

Ja,Action, als die winkel in de buurt zit, en anders bij Lobbes. (www.lobbes.nl)

soepstengel

soepstengel

07-11-2010 om 15:00

Ja kneedgum!

Dat valt hier bij iedereen in de smaak. Ze hebben trouwnes ook vaak gummen met allerlei afbeeldingen of in leuke vormen dat kan ook nog.

En je hebt bij de action ook een kwartetspelletjes die heten ACE en dat is ook erg leuk.
Maar wel alleen jongensversies,motoren en vrachtwagens etc.

Hulppiet

Hulppiet

07-11-2010 om 15:09

Haha, die kneedgum

Daar kwam zoon ook al mee. "die mogen eigenlijk op school niet, maar ja, 'dat weet de Sint niet' ".

Ga door, ga door, ben blij dat er al reacties zijn en ik zal alvast even kijken bij Lobbes, al komen daar natuurlijk weer verzendkosten bij.

Groeten,
Hulppiet

Lobbes

ik ben dit jaar klassenmoeder en het leek mij leuk om bij het kerstdiner nog wat aankleding te doen wat als kadootje mee kan, dus net even gekeken op lobbes.nl en ik vind deze wel leuk, 10 in een verpakking en dus supergoedkoop.

http://www.lobbes.nl/products/detail/1399502

Tijgeroog

Tijgeroog

07-11-2010 om 20:29

Klassenmoeder? help (ot)

"ik ben dit jaar klassenmoeder en het leek mij leuk om bij het kerstdiner nog wat aankleding te doen wat als kadootje mee kan,"

Huh? Ik ben geloof ik ook klassenmoeder, maar ik kan me niet herinneren dat dat in mijn taakomschrijving stond. Verschilt dat per school, of wordt er ook nog eigen initiatief van mij verwacht. (het hele klassenmoederschapgebeuren is nog nieuw voor mij, en ook voor m'n mede-klassemoeder)

Ook klassenmoeder

en ik voel me daar niet toe verplicht hoor, als ik iets leuks zie dan doe ik het anders niet.

Twee jaar geleden zag ik bij de Action van die breekarmbanden die licht geven in het donker en die heb ik mijn middelste toen met het kerstdiner uit laten delen. Zag er heel leuk uit, donker in de klas en dan al die gekleurde armbanden.

Hulppiet

Hulppiet

08-11-2010 om 11:28

Da's handig

Die link van op prijs zoeken bij Lobbes! Ik zat me al door alles heen te worstelen.

Ben daar nu even druk bezig ....

Groeten,
Hulppiet

Ach joh

hier geen taakomschrijving gehad, ja we moeten kadootjes kopen als er iets is (juf zwanger, juf weg, kind weg, kind ziekenhuis). En we zorgen dat er mensen zijn om kadootjes in te pakken en de klas leuk optuigen als het kerstdiner er komt, en dan wil ik uit ons budget ook wel voor alle kinderen een led-waxinelichtje en een vrolijke kerstbal/hanger met de naam erop, staat leuk, kost weinig.

maan.

maan.

08-11-2010 om 14:48

Snoeperijtje?

Tja.. vijftig cent.. kom je inderdaad al gauw in de schriftjes en pennetjes of gummetjes. Persoonlijk zou ik niet gauw voor de kneedgum gaan, al zeker niet als school er tegen is.

Waarom niet gewoon een chocolade-sinterklaasje? En/of een mandarijntje erbij (dan is het 'verantwoord' hahaha).

Eigenlijk denk ik dat ze ook wel erg blij zullen zijn met die gratis zakjes stomme beestjes van AH.. (maar ja dat kost dan weer zoveel aan boodschappen dus niet reeel).

Genoemde glow-in-de-dark armbandjes zou hier ook leuk gevonden worden maar weet niet of ook jongens dat lollig vinden?

Hier kregen ze met kerst eens een waxinelichtje op batterijen; vonden ze ook erg leuk maar moet er wel bij zeggen dat ze die week ook een knutsel hadden gemaakt waar toevallig (?) een waxinelichtje in kon.

Succes!!! (En ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden)

Hulppiet

Hulppiet

10-11-2010 om 12:15

Al drie klassen gedaan

Deze klassen waren volgens wat moeders behoorlijk tevreden met een schrift en een pen, dus hele leuke uitgezocht en voila.

De rest van de klassen delegeer ik even aan een andere hulppiet, wellicht dat die héél originele ideetjes heeft.

Ik laat 't nog even weten wat 't is geworden bij de andere piet.

(die waxinelichtjes op batterij ga ik even onthouden voor het Winterfeest ...)

Groeten,
Hulppiet

Hulppiet

Hulppiet

10-11-2010 om 17:59

Nee

Omdat een paar moeders van kinderen van dít jaar zeiden dat hún kind schriften en pennen wél heel leuk vinden, is 't voor díe klassen dus wel een schrift en een pen geworden. Voor de andere klassen wordt 't dat vast niet, maar ja, dat doet de andere Piet dus.

De klas waarvan ik wist dat ze het vorige jaren níet leuk vonden is dit jaar niet meer op de basisschool en krijgt daar dus dit jaar geen schoenkadootje meer.

Groeten,
Hulppiet

Er is wel meer leuks

http://www.trendyspeelgoed.nl/shop/Klein-speelgoed---traktaties-c-257.html
Ik zie oa zweefvliegtuigjes voor 29 cent, puzzelvoertuigjes 29 cent, ufo-ballon voor 95 per twee of 8,95 per 24, finger freight minimonsters ... leef je uit

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.