Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

21-10-2010 om 12:09

Schoenenmonster in the house

Ik heb hier een klein schoenenmonster in huis, hij krijgt het klaar een paar schoenen binnen 3 weken te verslijten. Leve de loopfietsen bij de psz, hij remt af door met zijn neuzen over de grond te gaan waardoor hij binnen een paar weken zijn neuzen helemaal door heeft. Ik koop al schoenen met rubberen neuzen om het een beetje tegen te gaan maar ook dit helpt niet. Nu kopen we de laatste tijd express goedkope schoenen maar de verkoopster van de kinderschoenenwinkel beweerde dat de dure schoenen (geen idee welk merk) steviger zouden zijn en dat hij die echt niet doorkrijgt. Iemand ervaring met schoenen die je echt niet vernield krijgt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pippin

Pippin

21-10-2010 om 13:05

Nee

Daar heb ik geen ervaring mee. Mij is bij mijn zoon vroeger opgevallen, dat juist de dure schoenen eerder verslijten. Wij deden altijd iets van scapino met verstevigde stukken over de neus heen. En die waren dan nog snel kapot. Sandalen, dat hielp wel. Want dan deed het pijn, dat rare remmen met de bovenkant van je voet. En toen heeft hij al snel een andere manier van remmen aangeleerd. ) Misschien een idee? Met sandalen naar het kinderdagverblijf?
Maar als de dame van de schoenenwinkel garant wil staan, dan kan je daar natuurlijk fijn elke drie weken een nieuw paar ophalen......)

ayla

ayla

21-10-2010 om 13:11

Sandalen

Ja sandalen in de zomer, tot hij door het schuren zo’n vreselijke kloven op zijn tenen had dat ik met hem naar de ha ben moeten gaan voor AB zalf. Hij had gewoon 3 keer per week zijn tenen helemaal open liggen
Hij is nogal hardleers

Tja

We hebben hier tot nu toe goede ervaringen met schoenen van Clarks, maar onze zoon is niet zo'n schoenenmonster. Ik sta er dus niet voor in dat je zoon die niet naar de gallemiezen helpt.

Groeten,

Temet

ayla

ayla

21-10-2010 om 13:20

Heb ik

maar meneer weigert die aan te doen, krijsen schreeuwen etc, krijg ze hem echt niet aan

merene

merene

21-10-2010 om 19:02

Alleen voor psz

En als je hem uitlegt dat hij ze alleen aan hoeft als hij naar de psz gaat? Ik ben "vergeten" hoe eigenwijs peuters kunnen zijn, maar als de schoenen hierdoor niet stuk gaan, zou hij ze van mij toch aankrijgen. Dan maar krijsend. Ik heb namelijk geen geldboom in de tuin.

merene

merene

21-10-2010 om 19:04

Offe

maak er een stoere tekening op. Van cars ofzo. Dan zijn ze een stuk leuker.

soepstengel

soepstengel

21-10-2010 om 19:38

Laarsjes mee?

je kunt m ook gewoon rubberlaarsjes aangeven naar de peuterspeelzaal? Of meegeven dat ze die aandoen( als ze dat willen anders zopu ik gewoon zeggen dat zoon dan de komende tijd op laarsjes komt?)
Die slijten niet zo hard?
Of crocs?

m ik

m ik

21-10-2010 om 21:57

Ook laarsjes

Mijn dochter krijgt ook laarsjes aan naar het kdv / psz. Ideaal, ook als ze eens in de modder buitenspelen !

Wisse L. Nik

Wisse L. Nik

27-10-2010 om 01:45

Superfit en trackstyle

Misschien is jouw zoon veel ruwer dan de onze (net 3), maar wij hebben goede ervaringen met schoenen van de merken Superfit en Trackstyle/Bunnies. Dit zijn schoenen met een goede pasvorm (breedte-maten etc.) en goed beschermde neuzen. Zoontje remt ook met zijn schoenpunten bij het loopfietsen en klautert veel etc., maar deze schoenen hielden het heel goed 4 maanden uit - toen was hij aan een nieuwe maat toe. Ik vond ze er ook heel stevig uitzien. Die van Superfit hadden een Goretex voering, waterdicht en niet zweterig, ideaal.

http://www.bunnies.nl/ --> Trackstyle --> kids
http://www.brandos.nl/superfit/8232-81-sport-2-mini-ocean-kombi/a17953
http://www.superfit.at/de/#5-kollektion/26-laufenlernen

Hier

kopen we regelmatig Meindl schoenen. Soort bergschoon, heel stevig. Maar goed, ik vind die twee van mij ruig maar die doen rustig ruim een half jaar met schoenen. Succes .

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.