Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Guinevere

Guinevere

09-04-2009 om 14:42

Schoenen onder een rok/jurk

Nou, het wordt nu echt lente (morgen wellicht 23 graden!). Dus de laarzen mogen van mij weer de kast in. Maar ja, wát ga ik dan dragen onder mijn rokken? Ik bedoel aan mijn voeten natuurlijk...
Ik heb een voetprobleem dus ik moet beslist behoorlijk platte schoenen dragen. Het enige dat ik kan vinden en er een béétje leuk uit ziet, is óf megatruttig, óf het is een ballerina. Platte ballerina's heb ik al, krijg ik trouwens blaren van als ik ze een dag draag. Slippers zijn een optie, maar niet erg gekleed. Help! Wat moeten mijn voeten aan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

09-04-2009 om 14:47

Nou...

zomerlaarzen?

Mamvantwee

Mamvantwee

09-04-2009 om 15:10

Net gekocht

Ik heb net platte, leren schoenen gekocht van Gabor, met een prima voetbed erin. Ze zien er qua vorm uit als ballerina's, maar ze zitten dus wel goed en ik kan er lang op lopen (als ze eenmaal ingelopen zijn dan hè...).

Of als je meer van de spotieve look bent: ik zag ook schoenen die het midden houden tussen sportschoenen en 'gewone' stappers, van suède met klittenband. Van Esprit zag wel leuke (alleen zijn die dus ook duurder).

marie

marie

09-04-2009 om 16:31

Wolky

Hallo
Ik heb steunzolen en was ook al een tijdje op zoek naar leuke zomerschoenen. Ik heb nu deze van Wolky gekocht, omdat daar een uitneembaar voetbed in zit.
http://www.wolky.nl/NL/Schoenen/Dames-zomer-09.aspx
En dan de Disco 2.
Groetjes

Inderdaad

Een mooie zomerlaars in een creme/beige kleur. Shabbies van Fred de la bretoniere zijn erg mooi en staan leuk onder een rok of jurkje.

Guinevere

Guinevere

09-04-2009 om 16:39

Wolky

Ik heb even gekeken bij die Wolky link. Wat ik wel leuke vond waren die onder Topaz -> Brazil stonden. Alleen hoop ik dat ze comfotabel genoeg zijn, het is mét een klein hakje.
Zomerlaarzen zal ik ook even naar kijken, en googlen op dat andere merk.

Tnx so far, ik raak al wat geïnspireerd!

ayla

ayla

09-04-2009 om 16:46

Misschien?

geox? die hebben er ook een paar met een doorlopende zool maar wat comfortabeler dan gewone ballerina's maar wel leuk elegant.

of de mocassins van esprit, die zijn ook heel leuk.

ik vind mocassins trouwens heel leuk en comfortabel, i zou het daar in proberen te zoeken

Guinevere

Guinevere

09-04-2009 om 16:55

En deze?

Wat denken jullie van deze? Kan toch wel bij een rok? En is niet tuttig toch? Eerlijk zeggen he!

Guinevere

Guinevere

09-04-2009 om 17:02

Heu...deze dus

Mmm, er zat een peuter aan mijn benen te trekken..hier is de link:
http://www.omoda.nl/shop/productdetails/26981/zwarte-ecco-ballerina-16453-black-vintage.htm

Guinevere

Guinevere

09-04-2009 om 19:13

Lastige voeten

Gelukkig heb ik alleen lastige voeten als het lopen betreft. Wat voetvorm betreft passen de schoenen me bijna altijd! Maar bij Omada zeggen ze dat alles gratis bezorgd wordt en ook gratis geretourneerd kan worden, dus dan kun je het erop wagen, Lara!
Ik heb die Wolky-schoenen al besteld. In het paars. En die Ecco's ga ik straks bestellen. En een paar Gabor-slippers, maar ik ben nog niet uit de kleur... Hoezo kredietcrisis, dit móet de schoeneneconomie weer een nieuwe impuls geven!

Holiday

Holiday

09-04-2009 om 21:02

Laarsje

Deze?

http://www.omoda.nl/shop/productdetails/27961/witte-hotice-korte-laars-3677-rustler-offwhite.htm

Ik vind ze zelf heel erg leuk maar ik twijfel nog een beetje door die doorgevlochten band. Of dat niet te druk is.

Guinevere

Guinevere

09-04-2009 om 21:23

Re laarsje

Ik vind die kleur van dat laarsje erg mooi (blauw). Die band is wel even wennen misschien maar dat maakt 'm wel reuze grappig. Ik kan zelf zulke laarsjes niet dragen, die leggen precies de nadruk op mijn ballonvormige kuiten en te korte pootjes..., snif.

Yta Chalne

Yta Chalne

10-04-2009 om 08:10

Nee

Die ecco's vind ik echt niet mooi, dat laarsje is wel aardig maar dat zou ik nooit zonder uitgebreid passen kopen. Gewoon even met dit mooie weer een rondje schoenenwinkelen zou ik zeggen, en dan met rokje aan, kun je meteen zien of het staat.

Bastet

Bastet

10-04-2009 om 08:24

Laarsjes?

Oh dat zou ik veel te warm vinden met zulke warme dagen,ik draag dan slippers.Zou ik naar mijn werk moeten ofzo,dan zou ik een hele lage instapper kiezen,maar laarzen,nee.
Groetjes,Bastet

Shabbies..

... lees dit draadje net. Snel even gegoogled op Shabbies... mooie laarzen zeg! Helemaal weg van.
Niet echt goedkoop, maar als het kwalitatief goed is heb ik het er wel voor over.

Nu nog even een winkel hier in de buurt vinden om ze een keer te passen, en dan speuren waar ik ze (online?) voor de beste prijs kan vinden.

Dank voor de tip Marith!

klokje 2

klokje 2

10-04-2009 om 10:37

Hoezo schoenengek

leuke site, die o moda. Kijk ook eens bij de piccolino's, die zitten (lopen) ook erg lekker.
http://www.omoda.nl/shop/productoverzicht/schoenen/damesschoenen/alle-soorten/pikolinos/alle-kleuren/alle-maten/
Die Ecco's zijn ook leuk trouwens.

marie

marie

10-04-2009 om 11:00

Podoloog?

Halo Guinevere,
Wat ik nog had vergeten. Je schrijft dat je een voetprobleem hebt. Is/wordt daar al wat aan gedaan?
Zelf heb ik sinds een paar jaar dus steunzolen. En die had ik achteraf gezien 20 jaar geleden wel willen hebben.
Mijn tip is om wellicht toch eens bij een podoloog langs te gaan voor je voetprobleem. Tegenwoordig zijn er gelukkig steeds meer schoenen te koop met uitneembaar voetbed (Wolky bijvoorbeeld) zodat je met goede steun toch leuke schoenen kunt kopen.
succes

Holiday

Holiday

10-04-2009 om 12:13

Ronde neus

Ja die pikolino's zijn leuk. Ronde neusjes zijn het zo te zien nog steeds deze zomer. Dat is mooi want die heb ik nog wel van vorig jaar. Maar een nieuw paar kan er altijd bij natuurlijk!

Die halfhoge laarsjes zou ik ook wel graag willen. Ja die blauwe zijn leuk he! Te warm zal niet zo gauw een probleem zijn want ik zou ze naar mijn werk dragen en daar loeit altijd de airco.

Ik heb ecco's gehad vorig jaar, in eerste instantie liepen ze zalig. Maar ze bleven stug en de randen rondom de wreef werden maar niet soepeler. Bij echt warm weer en ietsje gezwollen voeten was dat niet fijn.
Misschien gewoon pech hoor met dit paar want ze zien er allemaal zo comfortabel uit.

reina

reina

11-04-2009 om 09:57

Herken het

IK vin dhet ok altijd moeilijk. Laarzen onder zomerjurkjes vind ik gewoon niet leuk, die draag ik dan ook niet. Ik heb ook een voet ( been) probleem en kan maar op een paar merken goed lopen, ik koop daarom altijd zomerschoenen van Arriva, maar die zijn wel erg zomers, ik heb ze nu ook aan, maar zou ook liever tussendoor-schoentjes hebben. Op ballerina's kan ik echt niet lopen, je hebt als je iets aan je voeten/benen hebt minstens een goed voetbed nodig.

Guinevere

Guinevere

11-04-2009 om 19:39

Podo

Een podoloog is geen gek idee, ik heb trouwens nog ergens een verwijzing liggen. Maar ik laat het er een beetje bij zitten omdat ik eigenlijk vooral last heb als ik hakken draag óf schoenen met te smalle neuzen. Die combi valt best te vermijden en dan loop ik best wel goed!
Mijn Ecco's zijn binnen, vallen helemaal niet tegen, die zie ik mezelf best onder een rok dragen vanwege het "frivole" enkelbandje. En ik heb nu ook Gaborslippers met een heerlijk comfortabel voetbed.
Bedankt voor de tips, ik blijf speuren bij de merken die jullie genoemd hebben! Er kan altijd nog wel een paar schoenen bij in mijn kast.
Groeten Guinevere Marcos

Wilma

Wilma

12-04-2009 om 18:33

Leuk

Leuke site ook, met al die schoenen. Ikzelf heb de Gabor ballerina's, die zitten ook heerlijk. Ben nu wel aan een nieuw paar zomerschoenen toe en ga nu daar dus ook eens neuzen. Die slippers van Gabor zien er ook leuk uit!

Wat voor slippers draag jij, Bastet, omdat je schrijft dat je ook in de zomer vaak slippers draagt. Zomerlaarzen zouden mij ook veel te warm zijn trouwens.

Groetjes,
Wilma

Campers

Ik houd erg van Campers, leuke comfortabele Spaanse schoenen van goede kwaliteit, met en zonder hak. Ook te koop via Internet (maar dat zou ik zelf nooit doen).
Zwartjes heeft ook veel andere mooie comfortabele schoenen.

Bastet

Bastet

13-04-2009 om 08:11

Wilma

Ik draag altijd een paar goede leren slippers,merk verschilt nog al,ik heb ze nu van Helioform,die tot mijn verbazing hele mooie slippers hebben!Ze lopen heerlijk en ook dit jaar kan ik ze nog dragen.
groetjes,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.