Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Schilderen woning

Omdat er wellicht een serieuze koper voor onze woning is, lopen wij tegen het probeem aan dat wij misschien of in een korte tijd moeten verhuizen of een tijdje in een vakantiewoning moeten. Wij waren al van plan om onze nieuwe woning te laten schilderen door de vakman. Het gaat om een gewone rijtjeswoning, 3 slaapkamers en een zolderkamer. Weet iemand uit ervaring hoe lang een schildersbedrijf daarmee bezig is
alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Binnen of buiten?

Ik neem even aan binnen (ivm verhuizing): volgens mij kunnen ze daar met een dag of 3 klaar mee zijn (afhankelijk van hoeveel mensen ze tegelijk inzetten). Dan ben je alleen afhankelijk van de droogtijd tussen de schilderbeurten door. Bij kozijnen e.d. dan. Muren en plafonds doen ze volgens mij in 1 keer dekkend, met goede verf.
Hou wel rekening met de naderende zomer - kan best even duren voordat ze weer tijd hebben.

judith70

judith70

28-06-2010 om 09:25 Topicstarter

Alleen binnen/najaar

O, als het binnen een week zou kunnen. Het is overigens pas in het najaar en alleen binnen, dus dan zijn er meestal wel genoeg mensenin het bedrijf beschikbaar.
Bedankt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.