Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

pluis

pluis

12-06-2009 om 09:19

Scandic bedden, vloeren, meubels

Wie kent dit bedrijf? Ze zitten in Delft, Zeist, Hilversum en Zaandam. Vorige week een soort optie genomen op een boxspring. Ineens begint het een beetje te knagen. Het was geen luxe winkel en dus ging ik een beetje googlen en op de bon op zoek naar een k.v.k nummer. Dat staat er dus niet op. Er staat alleen dat de voorwaarden zijn gedeponeerd bij de k.v.k te Hilversum.
Ik heb hiervoor een bed gekocht bij de matrassenfabriek en na een maand zakte het matras door. Kregen een nieuw matras maar ook deze zakte door. Uiteindelijk hebben we bijjna al ons geld terug gekregen en het bed is weer opgehaald. We zijn dus een beetje huiverig dat we weer een soort van miskoop doen. Bij Scandic waren ze uiterst vriendelijk maar misschien een beetje te. Er kon met gemak wat van de prijs af, we konden zelfs een leenbed krijgen om de periode te overbruggen. Klinkt te mooi om waar te zijn. Waar ik een beetje bang voor ben is dat als er toch iets met het bed aan de hand te zijn het bedrijf bv ineens falliet is.
Nou ja een heel verhaal maar wie kent het bedrijf?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

12-06-2009 om 10:23

Wel bij kvk ingeschreven

Hallo Pluis,
Ik ken de winkel niet, maar ze staan wel degelijk bij de kamer van koophandel ingeschreven. Kun je gewoon zelf opzoeken op de site van de kvk in het handelsregister.
Er lijkt me verder weinig mis met deze winkels, ze zijn ook dealer van Eastborn wat toch een vrij bekend merk is.

pluis

pluis

12-06-2009 om 10:34

Suzanne

Ik heb blijkbaar niet goed gekeken want idd toen ik net keek zag ik ze erbij staan. Waar het mij een beetje om gaat is dat ik bang ben dat ze net bestaan en volgende maand alweer falliet zijn. Natuurlijk kan dat ook met grote bedrijven en als ik google bv op beter bed dan komen die er ook niet echt geweldig uit. Ik heb dan gekeken op Radar.
De bedden bij scandic waren niet super veel goedkoper dan bv bij beter bed maar er was veel mogelijk wat het zo aantrekkelijk maakte.Het hoofdbord kon ik zelf bepalen, kleur, groote. Maar de winkel ziet er niet uit. Op de nachtkastjes in de showroom lag een dikke laag stof. Aan de ene kant zegt mijn vertand, wat maakt dat nou uit en als ze maar juiste spullen leveren maar ja, er is ook een stemmetje wat zegt, kijk dat is een hint dat het niet goed zit.

pluis

pluis

12-06-2009 om 12:16

Gebeld

Ik heb met de kamer van koophandel gebeld en op het adres ( waar ik ben geweest) is niets bekend. De BV heet Haarlems software productions en de handelsnaam is Scandic. Ik wordt er niet meer wijs uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.