Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mamavogel

mamavogel

07-03-2009 om 20:09

Sapcentrifuge

Ik wil graag zelf sapjes gaan maken. En daarom wil ik een sapcentrifuge gaan kopen.
Heeft er iemand ervaring mee. Waar moet ik op letten. En wat is een goeie.

Mamavogel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

08-03-2009 om 13:03

Ik heb

geen sapcentrifuge maar wel een hele goede blender (Philips) waar ik mijn sapjes mee maak.

Ideaal

een sapcentrifuge. Ben zelf niet zo van het fruit eten, maar nu pers ik iedere ochtend een kiwi, sinaasappel en wortel uit en drink die bij mijn crackers.
Ok, maar dat was je vraag niet. Ik heb geloof ik een hele oude moulinex (gekregen van mijn schoonouders), en die werkt op zich perfect is geloof ik ook hartstikke degelijk, maar ik zou 'm zelf niet kopen. Het is namelijk best bewerkelijk om 'm schoon te maken. Je hebt de afvalbak het bovendeel, het centrifuge'mandje' en het onderdeel en dat moet je allemaal schoonmaken. Er zijn echter ook centrifuges waarbij alleen je veel minder onderdelen hoeft schoon te maken, dus daar zou ik echt als eerste naar kijken. Verder maakt het ding reuzeveel herrie, maar dat is normaal, dat doen ze geloof ik allemaal, misschien de nieuwste modellen minder.
En ik zou zó een nieuwe kopen als deze kapot ging want ik vind het een van de betere apparaten in mijn keuken. Oh ja, een blender en sapcentrifuge zijn echt niet te vergelijken hoor. Met de centrifuge zitten er echt geen stukjes meer in je drankje, wel kan je drankje flink dik zijn, maar nog steeds alleen vloeibaar. Eigenlijk moet je een keer bij een kennis die er een heeft eens proeven of je het wel echt lekker vindt. Succes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.