Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

17-04-2009 om 21:20

Sandwiches

Over een paar weken gaan we met elkaar een high tea organiseren voor onze (groot)ouders. Ik verzorg o.a. de sandwiches. Maar ik ga ook op de locatie de boel in orde maken etc, dat betekent dat ik 's morgens vroeg de sandwiches al moet maken voor halverwege de middag en dat ze mee moeten in de auto. Kan dat? Of moet ik ze gedeeltelijk klaarmaken en ter plekke verder beleggen etc.? Normaal maak ik zoiets vlak van tevoren en ter plekke klaar, maar dat kan in dit geval niet. Wie heeft ervaringstips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hmm

Ik weet niet wat voor sandwiches je gaat maken maar wraps bv kan je volgens mij best die ochtend maken (moet de vulling niet te nat zijn), als je ze daarna weer goed in plastic verpakt. Brood kan soppig worden (ik denk aan cream cheese en komkommer bv) dus dat lijkt me minder. Alhoewel een broodje ham waarschijnlijk best kan, het hangt er dus vanaf of je er tomaat/komkommer etc bij wil doen.

reina

reina

18-04-2009 om 18:25

Petal

Nee, geen wraps, de 'echte' sandwiches van dunne korstloze boterhammen, ik ben ook bang dat dat soppig wordt, misschien moet ik alle ingredienten los meenemen en daar opmaken, maar dat is niet echt handig...

Reina

Als het echt niet anders kan dan idd maar die ochtend maken, misschien flink boter erop zodat er nog iets tussen brood en vulling zit. En als je komkommer etc gebruikt dan dat goed snijden en uit laten lekken (met zout desnoods) zodat wat er in gaat zo droog mogelijk is?

Of proberen het beleggen te delegeren

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.