Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

19-07-2011 om 19:59

Samsung wasmachine probleem

Je hoort het vaker volgens mij, wasmachines die kapot gaan door de vakantiewas. Nu zijn wij dus w.s. ook het slachtoffer. Wasmachine van Samsung (WF7604NAW) stinkt ineens, alsof er iets is doorgebrand en wat nog vervelender is, het deurtje is met geen mogelijkheid meer open te krijgen. Het rare is dat hij wel gewoon alle programma's afdraait, maar aan het einde van het programma blijft het deurtje dicht, ook als je hem dan uitzet en weer aan.
Pfff, erg frustrerend hoor, ik wil mijn was eruit halen en de rest van de vakantiewas nog wassen, gaat met dit apparaat w.s. niet meer lukken. Maar wie heeft een tip om mijn was te bevrijden en weet wat dit probleem veroorzaakt kan hebben?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij het klepje

van de filter zit wel eens een palletje waarmee je , vermoed ik je machine kunt openmaken. maar als ie stinkt zou ik niet verderwassen, hoor,
groetjes

Resetten?

soms kun je, door lang op het ´aanknopje´ te drukken, een machine resetten.

Bij mijn wasmachine zit aan de voorzijde, onderaan een klepje waar enorm goor water kwam (toen ik dat knopje eindelijk eens ontdekte ) zo kun je ook wat water aftappen zodat de wasmachine zich bedenkt dat het water nu OP is en dat dus het deurtje openkan..

verder zou je kunnen googlen op dit probleem, ik ben toentertijd allerlei sites tegengekomen met foto´s en al..

Succes!

(had je de stekker er ook al eens in en uit gehad?)

Tango

Tango

20-07-2011 om 21:42

Inmiddels

Alles geprobeerd en uiteindelijk heeft Tangoman hem maar opengesloopt. De wasmachine leek toch niet meer bruikbaar gezien de stank. De was is eruit en een nieuw apparaat besteld. Geen Samsung meer, want deze is dus maar 4 jaar meegegaan.
Wel een gedoe, geen wasmachine. Ik was nog niet eens klaar met de campingwas (wilde alle slaapzakken nog gaan doen) en tot overmaat van ramp plaste Tangozoon vannacht in zijn bed. De wasmachine van een buurvrouw bracht gelukkig uitkomst. A.s. vrijdag komt de nieuwe wasmachine, ik kan niet wachten.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.