Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

samsung

samsung

05-02-2009 om 09:24

Samsung mobiel retour

Heeft iemand ook misschien een Samsung die terug moet zie:http://www.telfort.nl/klantenservice/informatie/samsung/
Ik wel dus, kreeg een enveloppe toegestuurd waar ik het ding in op moet sturen. En dan maar afwachten of we er snel een nieuwe opgestuurd krijgen. Iemand die dit al heeft gedaan, of iemand kent die dit moest doen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook

Hebben wij ook gehad en hebben ondertussen de nieuwe al weer binnen.

meg

meg

05-02-2009 om 09:31

Maggietel

bedankt voor je reactie. Ik was heel wantrouwig toen de brief kwam, jaja ik mijn mobiel opsturen en dan niks terugkrijgen zeker. Gezocht naar berichten hierover en die kwamen gelukkig, op de sites van consumentenbond en zo. Nu geloof ik het dus wel en zal ik 'm ook opsturen... Maar hoe lang duurde het voor je nieuwe toestel kwam?

Niet zo heel lang

Ik weet het niet precies maar ik dacht een dag of 10. Het toestel was hier nog niet in gebruik dus vandaar dat het ook niet zo dringend was.

meg

meg

05-02-2009 om 09:45

Oké

ik ga 'm vandaag versturen en zie de nieuwe dan wel tegemoet. Bedankt maggietel, groetjes samsung/meg

margje van dijk

margje van dijk

05-02-2009 om 12:32

Hier ook

Wij hadden er ook een, ik heb ook wel even met m'n wenkbrauwen gefronsd toen ik mezelf dat ding gewoon domweg in de envelop stak, bereid om zo weg te sturen. Maar ik heb er maar op vertrouwd en inderdaad, ik geloof dat de nieuwe er binnen een week was. Dus geen probleem.

Lees wel even goed de instructie, want de batterij en de oplader moesten er niet in maar de oortelefoontjes juist wel, en die envelop plakt heel stevig (ik had het bij te voegen formulier op de plaklijn geschoven en mooi dat ik het er niet meer heel af kreeg).

De nieuwe telefoon is mooi

Margje

meg

meg

05-02-2009 om 13:33

Dank je, margje

...voor je reactie en de tips.
Ik heb alle gegevens die er al in stonden (niet zo veel, gebruik mobiel niet veel) gewist. Paar foto's en zo. En de 3 nummers die erin stonden Oh ja en ik heb de instellingen terug op fabrieksinstellingen gekregen (ben er niet echt handig mee, heel het menuutje doorgelopen). SIM kaart en batterij en oplader eruit halen en houden en de rest terugsturen. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe mobiel...

Petra-

Petra-

05-02-2009 om 13:43

Wij hebben

de enveloppen afgegeven op het postkantoor, dan krijg je een bewijs van afgifte. Vonden wij wel zo prettig.

Dirkje

Dirkje

05-02-2009 om 13:54

Ja hoor,

een paar weken geleden al kregen wij de enveloppe. Inderdaad goed kijken wat er allemaal mee moet en wat je thuis moet houden. In een gewone brievenbus gedaan en met een week hadden we de nieuwe en mooiere telefoon binnen.
Helemaal goed dus.
groet,
Dirkje

meg

meg

05-02-2009 om 14:06

Nou ik geloof

...nu echt dat het helemaal goed komt Ik ga het doen zoals jij, Petra, ik neem 'm mee naar het postkantoor en lever het daar in. Zekerheid voor alles dank jullie wel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.