Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sabatier-messen bij kruidvat

Even een tip voor iedereen die nog op zoek is naar goede messen. Kruidvat heeft net als vorig jaar weer een partij Sabatier-messen opgekocht. Prijzen variëren van 5 tot 7,50 euro. Ik heb vorig jaar het koksmes gekocht en ben er net vanochtend geweest om een exemplaar te kopen voor een kennis.

Misschien wel even vragen aan de kassa want in mijn filiaal lagen ze in het magazijn, omdat ze ze niet in de winkel wilden leggen??? Heb maar niet gevraagd wat ze dachten dat er kon gebeuren.

Chris

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja!

Een maand of wat geleden greep ik er net naast, dus ik ben vanochtend gelijk om 8:30 heen gegaan en mijn koksmes gescoord.
Ik heb daarnet de groente gesneden voor de lasagne en was blij dat echtgenoot vandaag thuis werkt. Dan kan hij losliggende lichaamsdelen bij elkaar harken mocht dit nodig zijn (echt vlijmscherp, dat mes).

Petr@

Petr@

11-01-2011 om 18:41

Chris

Bedankt voor de tip! Ik was het al weer vergeten en wilde ook nog wat messen scoren. Ik heb nl. al twee koksmessen van Sabatier en was daar bijna 100 euro voor kwijt. Nu heb ik voor veeeeel minder een blok, een vleesmes, een broodmes en een schilmesje. En alvast voor beide zonen (voor hun uitzet, haha) een koksmes gekocht.

klaver

klaver

12-01-2011 om 13:44

Sabatier?

Zijn ze echt van het merk Sabatier? Dat kon ik in de folder eigenlijk neit lezen.

ChrisH

ChrisH

12-01-2011 om 14:34 Topicstarter

Klaver

De messen bij het Kruidvat zijn van Sabatier International (2 Lions). De merknaam Sabatier is niet beschermd dus in principe kan elke fabrikant de naam op zijn messen zetten zonder dat dit iets zegt over de kwaliteit.

Voor zover ik weet zijn de beste Sabatier-messen die van Sabatier Diamant. De messen bij het Kruidvat zijn echter prima messen van een hele behoorlijke kwaliteit dus 7,50 euro voor het koksmes is echt geen geld.

Chris

Mijn koksmes is een 2lions sabatier mes (20 cm lemmet). Als je googelt kom je hem wel tegen (voor nogal wat meer geld)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.