Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Merel

Merel

22-09-2009 om 10:50

Ruzie om spaarpot ( tv fam diner)

Heeft iemand van jullie gisterenavond naar het programma "Fam diner"gekeken, waarin getracht wordt families die met elkaar in de clinch liggen weer bij elkaar te brengen?
De kwestie van het gestolen kinderspaarpotje is niet opgelost tijdens de poging tot verzoening!

Wij kijkers thuis op de bank hadden wel enigzins een vermoeden, wie de dader KON zijn!

Vonden jullie het ook raadselachtig en bovenal verdrietig?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anonix

Anonix

22-09-2009 om 11:57

Ik ook..

Enorme rotsituatie. Ik had ook een idee wie het gedaan zou kunnen hebben... maar of daar de ruzie mee zou worden opgelost?

Genant

ik heb inderdaad ook met een half oog gekeken en me verbaasd over de familiekwestie.
Ik vond het maar een gek verhaal. Geloof dat als ik met zo'n achterdocht en private detectivepraktijken benaderd werd, ik er al snel klaar mee zou zijn.

Maar goed, ik heb trouwens geen idee wie dat potje leeggehaald zou kunnen hebben. Ik had trouwens het geld daar ook nooit in bewaard.

groetjes van Purk

Vic

Vic

22-09-2009 om 13:13

Wie dan?

Ik vond het verhaal wel redelijk aannemelijk dat de blonde schoonzus het gedaan had. Een andere optie is dat de donkere schoonzus het zelf had gedaan, maar dat is wat vergezocht. Wel jammer voor de broers dat er niet wat creatiever naar oplossingen is gezocht.

Merel

Merel

22-09-2009 om 19:48

Eerlijk gezegd

vond ik de verdediging vrij zwak van de blonde schoonzus, ik op mijn manier zou hels worden, als ik onterecht voor ernstige zaken werd beschuldigd, en zou ik proberen uit te vissen, wie hier wel verantwoordelijk voor zou zijn, alleen al om mijn onschuld te bewijzen!

Kaaskopje

Kaaskopje

23-09-2009 om 00:52

Maar een klein stukje gezien

Ik heb het gezien vanaf dat Bert bij de donkere zus zat en dat de zus kernachtig liet weten hoe ze erover dacht. Ik wist niet dat het om een spaarpot met veel geld ging. Hoeveel geld was het dan? Als de broers elkaar zo missen zou ik denk ik toch naar een oplossing gezocht hebben waarin de broers wel contact met elkaar kunnen hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.