Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur Mas

Fleur Mas

06-02-2011 om 14:25

Ruimte onder de schutting

Vraagje aan alle tuincreatievelingen onder ons,tuin helemaal laten betegelen, maar aan de ene kant van de tuin staat de schutting vrij hoog (hij stond er al toen wij hier kwamen wonen),resultaat nu.........hond onder de schutting in de tuin van de buurman,hij niet blij, ik niet blij, dus ik heb het opgevuld met grind, helaas, hond graaft zo een gat en weg is íe,ik wil er niet teveel geld meer aan uitgeven en heb al zitten googelen op sierkeien (niet te betalen)ik wil geen plant ertegenaan slaan, dus alles wat ik kan bedenken is, antiworteldoek vastmaken aan onderkant schutting en daar het grind op gooien, of rolbordertjes plaatsen, maar dat lijkt me niet zo mooi,wie kan mij nog op andere ideeen brengen?

Groet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bij ons in de wijk

..hebben mensen dit probleem van de patio naar de straat (ik weet het, klinkt niet logisch, het is een soort zijingang) en daar wordt eigenlijk altijd gekozen voor iets ertegenaan timmeren. Een plank oid.

Euh

Hond niet meer alleen in de tuin laten?

Gr. Poezie.

Puck

Puck

06-02-2011 om 19:05

Gaas?

Gaas en daar stenen of planten tegen aan zetten.

Gaas, dat hebben wij ook gedaan

voor als ons konijn rondloopt.

Gaas met stenen en bloempotten er tegenaan op de plaatsen van de palen. Werkt prima voor het konijn; maar als je hond erg ijverig is misschien minder. Dan moet je in elk geval het gaas vasttimmeren aan de schutting, misschien een stukje de grond in.

Vera*

Vera*

07-02-2011 om 09:01

Als je een schutting hebt waar de delen bestaan uit twee dwarsplanken met aan beide kanten verticale planken, kun je misschien een schuttingdeel losschroeven en een plank onder en een beetje tussen het schuttingdeel bevestigen. De bovenkant zit dan tussen de twee lagen verticale planken van de schutting in. Onderin kun je hem wat ingraven in de grond en eventueel met wat schroeven en hoekijzertjes vastzetten.
Bij ons is dat gelijk bij het plaatsen van de schutting gedaan.

Vera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.