Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

reina

reina

26-03-2009 om 16:38

Ruimte gezocht

Weet iemand in de omgeving van Ede, Renkum, Oosterbeek, Arnhem een eenvoudige ruimte die voor een dag te huren is met daar omheen plek voor picknick, spelletjes etc? Er moet een kookgelegendheid zijn en bij slecht weer moeten er ongeveer 25 personen in kunnen. (Ik denk aan een scoutingachtig iets, maar alles wat ik zie is alleen te huur voor leden of doordeweekse dagen)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reina

En op welke dag wil jij het dan huren? (wellicht handig om te weten, sommigen dingen zijn alleen op zondag vrij)

reina

reina

26-03-2009 om 17:49

Zondag

Genista, da's waar ook, dat is wel handig om erbij te zetten Op een zondag dus

Reina

Ik weet een blokhut in Arnhem, vlakbij Oosterbeek die te huur is. Er is genoeg ruimte omheen voor spelletjes en aan de overkant is ook nog een heel groot speelveld met speeltuindingen en sowieso aan de rand van het bos.
Verder genoeg tafels en stoelen voor 25 personen en er is een keuken. Ze hebben de verhuur info niet op de website staan, maar als je me even mailt op [email protected] dan geef ik je mailadres en telefoonnummers van de contactpersonen.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2009 om 20:04

Scouting

Scouting is ook voor niet leden te huur, ik zou gewoon eens bellen of mailen. Via mijn dochter weet ik dat de zaterdagavond inderdaad wat lastig is, maar je zou toch kunnen vragen of het mogelijk is?

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2009 om 20:05

Ah..

Ik had beter door kunnen lezen. Nou.. Scouting is toch niet actief op zondag, wat let je?

reina

reina

26-03-2009 om 21:34

Kaaskopje en minna

Kaaskopje, de scoutinghuizen in de buurt zijn al gebeld, maar helaas...
Minna, you've got mail!

Sandra de Wolff

Sandra de Wolff

27-03-2009 om 11:56

Scouting wijchen

Hoi reina

We hbeen een ruimte gezocht bij scouting wijchen www.scoutingwijchen.nl

Andere accomodaties van scouting kan je vinden in scoutinggids https://www.scouting.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=36

Je kan hierbij zoeken op groepen die ook aan niet scoutinggroepen verhuren.

succes

saar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.