Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Aileen

Aileen

31-01-2010 om 10:08

Rugprobleem en goeie stretcher/ligstoel?

Hoi medeouders

ik heb al jaren een fikse hernia in mijn onderrug en kan daar (met wat aanpassingen en ostheopathie) redelijk goed mee leven,en gelukkig veel blijven doen.
Nu kreeg ik onlangs toch meer klachten en eigenlijk moet ik nu overdag de mogelijkheid hebben om éven te kunnen liggen, tussen mijn werkzaamheden door.
Maar ook 's avonds thuis zou het wel goed zijn om die mogelijkheid te hebben als ik een dag gewerkt heb( ik heb een zittend beroep).
Wij hebben helaas niet een bank waarop je makkelijk ligt of kan liggen.Door omstandigheden kan ik dat ook niet organiseren nu.
Ik denk daarom aan het aanschaffen van een goeie,degelijke ook lichte stretcher, of een inklapbare ligstoel die ik zo even kan neerzetten in de kamer.
Hebben jullie daar misschien ervaringen mee?

dank alvast voor jullie reaktie en meedenken!

Aileen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Klaartje

Klaartje

31-01-2010 om 11:15

Inklapbare stoel of strecher...

...zou ik niet doen als je zoveel last van je rug hebt. Ik heb ook ooit een hernia gehad (ben er 10 jaar geleden aan geopereerd), maar zo'n stoel geeft echt geen steun. Dan kun je volgens mij beter in je bank liggen. Een relaxstoel zou een optie zijn, maar die laat je dan wel permanent in je kamer staan. Je kunt zo'n ding niet even wegzetten.
Klaartje

Maxime.M

Maxime.M

31-01-2010 om 12:34

Relaxstoel

hoi,

ik weet niets over een goede stretcher, maar zo'n relaxstoel is te huur bij de thuiszorg winkel. Misschien is dit iets voor je om een tijdje te huren. (even nakijken of het misschien vergoed wordt door je verzekering)

Maxime

Aileen

Aileen

31-01-2010 om 15:33

Relaxstoel?

Ik ga zeker informeren bij de thuiszorgwinkel, al vroeg ik me af of zo'n relaxstoel niet een enorm log ding is dat veel ruimte inneemt, en kan je daarop trouwens liggen? Ik zoek iets om op te liggen, niet om te zitten.
Maar bedankt voor deze tip, ik ga het na.
groeten van Aileen.

Klaartje

Klaartje

31-01-2010 om 15:46

Verstelbaar

Ik had het over een relaxstoel die je helemaal plat kunt leggen. Tegenwoordig gaat dat electrisch. Meestal heb je er ook nog een sta-op stand op. Ik weet niet of je ze nog bij de thuiszorg kunt lenen. Het zijn inderdaad best grote dingen, al heb je er wel verschil in. Ik heb er hier eentje staan die vrij smal van uitvoering is. Het zijn voornamelijk een beetje "bejaardenstoelen"

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.