Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zomaar een naam

zomaar een naam

01-06-2010 om 19:23

Roze waveboard

Op internet bij de site van goedkoopste waveboard.nl en waveboardplanet had ik voor mijn dochter een mooie roze crystel waveboard gezien voor 69,95. Ik heb haar deze waveboard beloofd en was al bezig met bestellen toen zagen we dat deze site op een Belgische bank uit kwam na nog even gegoogeld te hebben zagen we op de site van radar dat deze site's niet betrouwbaar zijn en niet leveren nu hebben we de bestelling geannuleerd maar onze dochter wil nog steeds heel graag een roze meiden waveboard. Weet iemand welke winkel deze verkoopt want ik durf dit waveboard niet meer online te bestellen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
zomaar een naam

zomaar een naam

01-06-2010 om 20:25

Nee

Dit is een ripstick of zo.
Het was er zo een http://link.marktplaats.nl/351959007
Maar ik wil ze eigenlijk niet via internet kopen maar gewoon in een winkel.
Omdat ik op de site van radar las dat die dingen via internet vaak niet geleverd worden en dat er achter al die websites dezelfde eigenaar zit.

Tijgeroog

Tijgeroog

01-06-2010 om 20:43

Betrouwbaar

De verkoper van de link die je geeft komt bij mij ook niet betrouwbaar over. Iemand die duidelijk een handeltje heeft en pas 4 dagen actief is. Ik heb eigenlijk nooit moeite om online te kopen, maar hier zou ik m'n geld niet naar opsturen.
Overigens, als wij met onze visacard online aankopen doen zijn die ook verzekerd tegen niet opsturen.

Dan deze?

http://www.funsportvanvliet.nl/
is een winkel in Zoetermeer. Wellicht te ver voor je? Maar niet geschoten is altijd mis!
Maar op 8 april roze waveboard binnen gekregen.

Tango

Tango

01-06-2010 om 21:26

Wel besteld

Wij hebben wel besteld via waveboardplanet. Het was volgens Tangoman (die heeft de bestelling gedaan) wel lastig met betalen, maar ik heb hem niet over een belgische bank gehoord. Wel vond het het onhandig dat het met pay-pal moest, hij gebruikt altijd ideal, dat vond hij makkelijker.
Hij heeft nog een mail gestuurd naar waveboardplanet om te controleren of het goed was gegaan. Dit was gelukkig het geval, een paar dagen later hadden we de waveboard in huis.
Nu ik deze verhalen hoor, zou ik niet meer bestellen, maar in ons geval kwam het dus wel goed.

zomaar een naam

zomaar een naam

01-06-2010 om 22:15

Boedda

Helaas is Zoetermeer wel iets te ver weg hier. Ook zie ik alleen de originele en die vind ik te duur.

Nely

Nely

02-06-2010 om 16:22

Wel online besteld

en dit via neckermann.com. Nu weet ik niet of er daar roze waveboards zijn hoor. Die van onze zoon is op donderdagavond besteld en was op zaterdagochtend hier in huis.

zomaar een naam

zomaar een naam

03-06-2010 om 20:45

Niemand

Bij neckermann zou ik ze wel durven bestellen maar dat zijn de echte en zoveel ga ik er dus niet voor betallen.
Is er iemand die weet welke winkel (dus niet online) waveboarden verkoopt? Het liefst roze maar als dat niet lukt dan maar een andere kleur.

Tango

Tango

03-06-2010 om 22:41

Misschien

Bij Blokker of Marskramer. Action had ze volgens mij ook onlangs.

zomaar een naam

zomaar een naam

04-06-2010 om 08:54

Tango

Goed plan ik ga vanmiddag gelijk kijken

Balletmama76

Balletmama76

07-06-2010 om 22:22

Wij hebben deze...

http://www.waveboard.nl/webshop/PRODUCT/70/LANG/1/Waveboard--The-Wave-Blue-Hibiscus.html

Het is een echte, maar ze blijken toch duurzamer te zijn dan naamaak-waveboards. Dochtertje leeft op dat ding en had het binnen 2 uur redelijk onder de knie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.