Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Appel

Appel

05-10-2010 om 11:39

Roze schmink

Aanstaande zaterdag ga ik op de open dag van mijn werk de aanwezige kinderen schminken. Nou ja, de kinderen die dat willen natuurlijk.
Nu heb ik voorheen als gastouder regelmatig mijn gastkinderen geschminkt, maar dan had ik daar alle tijd voor. Tijd genoeg ook om van rode en witte schmink een mooie roze te maken.
Maar hoe doe ik dat zaterdag? Ik heb nu een setje met de primaire kleuren, bruin kon ik er al los bij kopen, voor de leeuwen, maar bestaat er ook losse rose? En lichtblauw en zilver misschien?
Ik heb het spul al op mijn werk liggen dus kan vandaag niet naar het merk kijken. Iemand de gouden tip?

Groetjes,
Appel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

05-10-2010 om 12:01

Grimas

Grimas schmink(zie google) is goed, zeker niet de goedkoopste, en ook in losse setjes te krijgen. Maar misschien ben je goedkoper uit door een doos met 12 kleuren te kopen dan een aantal kleuren los te kopen.

Tijgeroog

Tijgeroog

05-10-2010 om 12:07

Oeps

Losse setjes moet natuurlijk losse kleuren zijn, anders heb je er nog niets aan (Je kunt grimas in dozen van 6 of 12 kleuren kopen, maar de bakjes kun je uit de doos halen en vervangen door een nieuw exemplaar)

hymn

hymn

05-10-2010 om 12:41

Kryolan

gebruik ik altijd , ik koop ze via een winkel online

alle kleuren en maten en kwasten , sponsen

eigenlijk alles op gebied van schmink en ook grimeren

alleen weet in niet of ik de link hier mag neer zetten ivm evt reclame maken

Maxime.M

Maxime.M

05-10-2010 om 12:56

Bruynzeel

Ik heb hier schmink van Bruynzeel, een doosje primaire kleuren en een doosje met pastelkleurtjes. Je kan de kleurtjes (rondjes) ook los kopen.
Hier een plaatje:
http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/bruynzeel-theater-make-up-pastel/1004004007689982/index.html

Maxime.M

Maxime.M

05-10-2010 om 12:57

Heel goed

oh het schminkt trouwens heel goed hoor, dat Bruynzeel. Heb ook de echte van Grimas wel eens gebruikt, maar deze is net zo goed.

hymn

hymn

05-10-2010 om 14:19

Toch een link

http://shop.onlinefeestwinkel.nl/Producten/Schmink/Waterschminken.html

ik gebruik tenminste altijd waterschmink , de vette vind ik niet zo prettig werken nl en bovendien de waterschmink is gemakkelijk te verwijderen met bijv babydoekjes

Appel

Appel

05-10-2010 om 17:41

Gevonden!

Wauw, wat een reacties. Helaas had ons internet vanmiddag problemen, dus ik lees het nu pas. Ik had in eerste instantie schmink van Bruynzeel gekocht, de primaire kleuren, en heb nu bij de hema de rest gevonden, met oa oranje en rose. Mijn zoon wilde wel proefkonijn zijn - proef Spongebob in ons geval. En het brengt makkelijk aan en gaat er goed af. Gelukt dus.
Maar super bedankt voor het meedenken.

Appel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.