Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tonny

tonny

04-05-2009 om 22:01

Rosada outlet, is dat wat?

Is het de moeite om erheen te rijden? Wie is er wel eens geweest?

Tonny

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

04-05-2009 om 22:26

Het schijnt

Wel erg druk te zijn. Dus dan zal het ook wel leuk zijn? Het is hier vlak bij maar ik heb maar een klein shop budget dus ik kom er nooit. Maar als je gaat mag je wel bij mij koffie komen drinken. Groet polly

(Janneke)

(Janneke)

04-05-2009 om 22:51

Ik vind van niet

Het is wel leuk hoor, maar het is niet zo groot hoor. Ik ga er op zondag wel eens heen. Het is handig dat het op zondag open is.

Met de drukte valt het ook we mee hoor...tenminste als ik er ben is het nooit zo druk.

Het is wel leuk, maar ik zou er niet een hele dag voor uittrekken. Met een middag heb je het ook echt wel gezien.

Roosendaal heeft trouwens ook een leuke binnenstad hoor. En Breda ligt ook dichtbij is ook heel gezellig.

Ik weet niet waar je woont??

groetjes Janneke

Weet ik niet

Het is pas geopend toen ik al uit roosendaal vertrokken was maar als je uitgekeken bent is de binnenstad van Roosendaal ook erg gezellig inderdaad! Vooral in de zomer... Maar het hangt er ook wel vanaf hoever je er voor moet rijden denk ik. Ik woon er nu 2 uur rijden vanaf en dat is me toch echt wat te ver.

ol3

ol3

05-05-2009 om 11:19

Paar winkels

wij gaan er soms heen maar dan echt bewust voor de Nike Outlet en de Timberland winkel maar ik vind het ook elke keer weer tegen vallen. En ga zeker niet als het regent en koud is, dan is het er zo troosteloos!

tonny

tonny

05-05-2009 om 23:26

Oke, dan besparen we ons de moeite

en gaan hier in de buurt gewoon naar de stad!

Tonny

Linda99

Linda99

05-05-2009 om 23:31

Kleding

Ik ben er een keer tegen alle verwachtingen in goed geslaagd voor kleding. Bij Villa Happ en Nomad toch leuke korting gescoord. Maar om er daar speciaal voor heen te rijden, nee. Want inderdaad, zo gezellig is het er niet. Geef ook mij dan maar de binnenstad van Roosendaal.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.