Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rookplankjes

Ik weet het niet meer wie dat hier vorig jaar riep, maar ik heb rookplankjes voor op de BBQ! Gisteren naar Duikelman geweest en me heerlijk uitgeleefd en naast rookplankjes ook een rookzak gekocht voor in de oven. Wat een walhalla die zaak! Een zesteur en een deegschraper gekocht en de bakvormen met inlegbodem á la Gary Rhodes (haha als ik hem google zie ik ook een paar pikante foto's!). Na het bakken neem je een schaaltje en dan zet je je bakvorm op het schaaltje, de bodem blijft op het schaaltje liggen en de rand valt er zo vanaf. Kun je direct mooie puntjes snijden en hoe je niet te wrikken om je taart uit de vorm te krijgen. Ook nog een linnen theedoek voor aan mijn ovenstang te hangen; herkenning voor de foodies .
Heerlijk! (behalve die sjagerijnige Amsterdammers; daar is die campagne dus voor uitgevonden; 'aardige mensen, hoe gaan we er mee om')

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee joh dorry (ot)

De Amsterdammers zijn niet chagrijnig, dat zijn de dagjesmensen en de toeristen. Zeker die in de buurt van de Cuyp. Althans dat vinden wij, de Amsterdammers...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.