Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Alida

Alida

02-10-2010 om 23:04

Rommelmarkten en kringloopwinkels

Vandaag weer een heerlijke rommelmarkt gehad in Wassenaar. Ik noem hier mijn leukste kringloopwinkels : Sassenheim (Kagerdreef) open op woensdagmiddag en zaterdag, de Pelgrimshoeve in Zoetermeer, open op dinsdagavond en de laatste zaterdag van de maand en in Katwijk aan de heerenweg,alle dagen behalve maandag. Ook leuk de Deijlknoten in Wassenaar, daar kun je op woensdag van 10 tot 2 terecht en elke 3 maanden hebben ze een rommelmarkt.
Het Warenhuis in Leiden vind ik minder Wie weet nog leuke winkels?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
CCbloom

CCbloom

02-10-2010 om 23:13

Opengebroken

Ik vond het vandaag maar lastig en opengebroken in Wassenaar (ik kwam vanaf de A4), dat ik blij was weer weg te zijn. Waar was die rommelmarkt?
Tjsa nu ik er niet meer woon, hou ik mezelf niet zo op de hoogte. Blijven uiteraard de Fred met Koninginnedag en de kinderrommelmarkt op 5 mei in Oegstgeest mij nog wel steeds trekken. In Nootdorp schijnt ook regelmatig wel iets te zijn.

Alida

Alida

02-10-2010 om 23:21

Het witte kerkje

De rommelmarkt was in het witte Kerkje achter de AH.
En ja, al die opengebroken straten, dat is hopeloos. \dit weekend werd een nieuwe rotonde gemaakt op de kruising Zuylen en Oldenbarneveldweg. Ik woon zelf niet in Wassenaar maar mijn vriendin wek en die houdt me op de hoogte. in Voorschoten hoorde ik van de kringloop van het rode kruis, op vrijdagmorgen (maar dan werk ik meestal).

De enorme rommelschuur in hindeloopen!

De enorme rommelschuur in Hindeloopen!!
Absolute aanrader!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.