Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Arawen

Arawen

08-09-2009 om 10:16

Rolgordijn 'opfluffen'

Ik wat saaie, effen rode rolgordijnen hangen. Je weet wel, met zo'n houten stang aan de onderkant. Nou heb ik bij de Xenos wat van die herfdecoratie gekocht waarmee ik het huis wat wil opleuken, en daar zaten ook van die stoffen herstblaadjes bij. Die wil ik graag op de onderkant van de rolgordijnen gaan bevestigen. Graag zo dat ze er ook weer af kunnen (om eventueel te vervangen door b.v. kerstdecoratie) en zonder de gordijnen te beschadigen.

Ik heb al wat geprobeerd met plakband, maar natuurlijk vallen de blaadjes (...) er dan binnen een paar uur weer van af... Ik ben niet zo crea-bea, is er misschien iemand die een fantastisch idee heeft om dit toch voor elkaar te krijgen?

groeten Arawen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Helen

Helen

08-09-2009 om 11:08

Knopspelden!

Direct erop zetten met knopspeleden of ze eerst op een lint zetten met wat steekjes en dan de lint met knopspelden of veiligheidspeldejes vastzetten.

door de versiering te voorzien van dubbelzijdig plakband en anders kleine stukjes klitteband. Meestal moet je dat wel vast naaien maar als je de volgende viersing ook voorziet van een stukje klitteband zie je er niks meer van.

Wel een leuke idee voor een niet zo crea bea . Dus zo non crea ben je nog niet hoor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.