Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lyn

Lyn

01-07-2009 om 22:44

Rokjes in amsterdam

Deze week ben ik er door het mooie weer achtergekomen dat ik eigenlijk best leuke t-shirts/truitjes/topjes heb. Maar waar ik tegelijkertijd achterkwam, is dat ik maar één zomerrok heb. Maar één. Eén!
Ik ben dus met spoed (althans, voor het weer omslaat) op zoek naar leuke rokjes. Wie weet voor mij wat adresjes in Amsterdam met een grote slagingskans?
Alvast dank!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Skunkfunk

Zoek naar adresje waar ze skunkfunk verkopen! (in Leiden is dat op de Botermarkt bij Scratch! maar in Amsterdam moet je even googlen vrees ik)

Heb je al gedacht aan

Exota! In de Hartenstraat. (www.petitlouie.nl) Groet Suus

Margriet*

Margriet*

03-07-2009 om 19:45

Ik denk dat

Suusmaria King Louie bedoeld. Dat is het merk voor volwassenen dat ze verkopen bij Exota. Verder Sissyboy hier in Amsterdam, veel leuke rokjes.
Ik heb bij Didi ook wel eens een leuk rokje gekocht.
En even de Bijnkorf door en gluren bij de bekende merken.

Margriet

Ja die bedoel ik maar de website is nu eenmaal petitlouie.nl...

Peetje

Peetje

04-07-2009 om 17:42

En viva maria (ff inbreken )

Hallo,

Ik lees vrolijk even mee, ben ook al tijden op zoek naar leuke rokjes (en jurkjes waarin ik geen wandelende lantarenpaal lijk). Heb vandaag bij Jason King een heel leuk jurkje gekocht van Skunkfunk (leve de uitverkoop).
Weet iemand ook waar ze in Amsterdam Viva Maria verkopen? heb er een paar jaar geleden een leuk omslagvestje/shirt gekocht, blijkft leuk maar kan het merk nergens meer vinden.

Sorry voor de inbraak, maar wie weet is Viva Maria ook iets voor Lyn...

groeten,
Peetje

Hm peetje

Ik heb n beetje zitten kijken op de site van VM, hm, alleen winkels in Duitsland? Volgens mij is er een winkel op de Haarlemmerdijk of -straat die spullen verkoopt van VM. Maarja, hoe die winkel heet...géén idee. Je kan ook naar de 9 straatjes gaan, daar heb je meer kans dan Kalverstraat/Nieuwendijk. Groet Suus

Peetje

Peetje

06-07-2009 om 17:45

Suusmaria, dankje

Hoi SuusMaria,

Bedankt voor je hulp! Ik ga van de week maar eens langs bij de 9 straatjes. Was ik sowieso nog nooit geweest (werk in Amsterdam, woon er niet) en staat al langer op mijn "verlanglijstje". Zijn er daar nog bepaalde winkels aan te raden of juist te vermijden?

groetjes,
Peetje

De 9 straatjes

Ik woon in Amsterdam, maar kom dr niet dagelijks hoor... Er zijn veel leuke winkeltjes, gewoon wandelen en snuffelen. Gr Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.