Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Scarlet

Scarlet

09-02-2009 om 15:38

Rokenbok

Mijn oudste zoon is hard aan het sparen voor Rokenbok. Dat is vrij duur, een startpakket is 150 euro, maar hij is er helemaal larisch van. We hebben het op internet gevonden en filmpjes ervan gezien. Dat is het helemaal en dat wil hij hebben. Ik ben allang blij dat hij een doel heeft om te sparen. Nu het volgende: Rokenbok kun je in nederland niet kopen. In Europa staat Duitsland vermeld als verkoopland. Ik heb een internetsite in Nederland gevonden die het verkoopt, maar je kunt het nergens zien en voelen. Ik wil heel graag weten of mijn zoon's harde sparen niet tevergeefs is. Ik wil weten hoe duurzaam dit is en of het snel kapot gaat. Zijn er ouders van kinderen die Rokenbok al hebben. Graag hoor ik van jullie de ervaringen hiermee......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Trix

Trix

09-02-2009 om 16:08

Lidwientje: google is your best friend...

Het lijkt mij op een kruising tussen meccano en LEGO, kijk hier maar ens: http://www.rokenbok.com/. En verder zal Scarlet hoogstwaarschijnlijk lyrisch hebben bedoeld i.p.v. larisch, lijkt me duidelijk uit haar enthousiaste betoog voor het speelgoed...

mirreke

mirreke

09-02-2009 om 19:40

Rokenbok

Bij een Rokenbok draait het eigenlijk om het radiografisch bestuurbare voertuig. Je kunt met de afstandsbediening meerdere auto's ed. tegelijk besturen: www.rokenbok.de
Ik kan je niet helpen Scarlet, mijn kinderen hebben het niet, en ik ken verder ook niemand die zo'n ding heeft.

Mix van...

Een mix van Hilarisch en Lyrisch ? geinig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.