Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

24-12-2009 om 17:42

Rodebeuk!

Weet je wel dat ik nu momenteel mijn kinderen in die wollen rompertjes van jouw websitetip heb gehesen en jouw idee van truffels aan het maken ben. (althans man dan)

Ook heb ik gegeten in het restaurant wat je samen met Yta tipte

Just so you know

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Grappig kiki

Ik kreeg gisteren het wollen leggingkje (schrijf je dat zo?) binnen voor mijn jongste die ik heb besteld naar aanleiding van het wollen-ondergoeddraadje van rodebeuk. Ik heb daar toen niet gereageerd, maar er dus wel werk van gemaakt.

Ik zag trouwens in de gauwigheid dat er momenteel wel meer OOL-kindertjes rondlopen in wollen ondergoed naar aanleiding van rodebeuks promotiecampagne

Chris

Ik word een beetje rood merk ik

schaamschaam...

In real life kan dat natuurlijk niet. Zie je het voor je? Andere volwassene vrouwen gaan voorschrijven wat ze hun kinderen aantrekken en wat ze voor Kerst maken.

Maar.... het is wel grappig eigenlijk.. als ik er goed over nadenk. Mijn goeie ouwe vriendinnen en ik wisselen juist heel veel raad uit, die vinden het ook niet erg als ik zeg wat me handig of verstandig lijkt. Andersom precies zo, ik doe ook wat zij zeggen.

Nou ja, leuk dat jullie wat hebben aan mijn tips. Ben net terug van kerstavond bij mijn ouders, wat eerder naar huis vanwege de ijzelwaarschuwing (ging prima) ... dus ik ga jullie op deze Hoge Feestavond snel weer verlaten.

Veel succes met de truffels en die lieve warme kindjes...

Asa Torell

Asa Torell

25-12-2009 om 20:58

Wol besteld voor mezelf!

Ook dankzij rodebeuk . Die kinderen van mij hebben het nooit koud. Maar ik loop al twee weken rond als een propje met 3 dikke vesten aan, ik ben het helemaal zat. Nu zul je zien dat het alleen nog maar 15 graden is zodra ik dat spul binnen heb...

Ook!

..had ff volgend maat besteld voor oudste en toen toch maar eens wat voor mezelf...

Heerlijk! Hahaha, voor zover jullie dat nog van mijn aannemen. Het grootste verschil was dat ik me ontspannener voel buiten, dat ik niet mijn schouders optrek tegen de kou. Erg prettig als je op de fiets toch al aan het kwakkelkerstijsplassenfietspaden rijden bent. Ik heb een cosilana hemdje gekocht (wol/zijde/katoen).

Enneh.. Asa, volgende week is het iig nog koud.

Moet wel zeggen dat ik het warm kreeg toen ik wollen hemd, wollen vest en wollen jas aanhad en nog tig keer door het huis moest rennen omdat ik van alles vergeten was.

De inpaklogistiek kan dus niet onderschat worden, zorgvuldige planning gewenst!

annemoontje

annemoontje

01-01-2010 om 20:53

Waar kan ik ze kopen?

sorry maar ik kan het draadje "wollen ondergoed" nergens vinden...maar ben wel nieuwsgierig geworden! dus over welke website hebben jullie het? willen jullie het nog een keertje melden voor mij? Thanks!

Tot uw dienst

www.winterlok.nl

www.schaapskleren.com

Allebei leuke eenvrouwszaken, zoals ik ze inschat kwa snelle levering en sympathieke service.

Oh ja nog een tip: als je combi wol/zijde of wol/zijde/katoen koopt gaat het ook in de lente en herfst nog mee. 100% wol is bij ons vooral voor de koude dagen.

Maar inmiddels grijpt het fenomeen dermate om zich heen dat er op OOL veel meer gebruikers zijn om je van tips te voorzien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.