Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rode schoenen

Ik zoek rode schoenen, zgn. 'Mary Jane's' (klein hakje, bandje over de wreef) en ik kan ze niet vinden. Wie heeft ze ergens gezien, live of op internet? Het leek me zo leuk om onder mijn harembroek te dragen...

Bedankt!

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wolky misschien

ik heb afgelopen hele leuke paarse schoenen in het model dat jij beschrijft gekocht. Wie weet hebben ze die ook in het rood. Ze lopen héééérlijk!

groetjes van Purk

Dorry1

Dorry1

29-11-2009 om 21:31 Topicstarter

Ooo, die zijn leuk!

Mien,

Inderdaad, maar vast te klein omdat ik 38,5 heb... Ik google me suf op het merk, maar ik kan ze verder niet vinden...

En Purk, Wolky dat was het! Ik ga ze nog even opzoeken. Bedankt!

Dorry

Amazon.de of amazon.com

Heb meerdere MaryJanes in meerdere kleuren voorbij zien komen. Je hebt ze van Crocs, maar ook van andere merken (het is gewoon Amerikaans voor: lage schoen met bandje over de wreef).

Omoda

Het is uitverkoop bij www.omoda.nl. Je kunt o.a. op maat en kleur zoeken! Ik zie diverse rode schoenen met hakje en bandje in het rood. (klein mijtertje op de neus tekenen voor a.s. zaterdag?)

Dorry1

Dorry1

01-12-2009 om 09:16 Topicstarter

Hahaahaaa klein mijtertje

Triple,

Ik zie het al helemaal voor me! 5 december komt Dorry aan met mijter-schoentjes hahaha. Ik heb de ideale rode met bandje toch nog niet gevonden. Misschien maak ik het mezelf te moeilijk; zie je wel ze zijn er niet, is me dat effe voordelig...

Dorry

wendelien

wendelien

03-12-2009 om 16:18

Wat vind je

van Camper? Niet goedkoop, wel comfortabel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.