Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen

Ellen

01-12-2009 om 00:05

Rijmpiet gezocht voor 2 gedichtjes

welke lieve rijmpiet zou mij kunnen helpen aan 2 kleine gedichtjes:

1 voor een jongen van 11. Die houdt van crossen op quads (weet niet of je het zo schrijft!) en wil later graag timmerman worden. Hij houdt van pizza en chocoladeletters. Die krijgt hij ook als kadootje. Als suprise maken we een grote chocoladeletter J.

De 2e is voor een meisje van 8. Haar grote hobby is tennisen. Ze wil later graag dolfijnentrainster worden. Als surprise maken we een tennisracket die opgeleukt is met strasssteentjes.

Zou heel tof zijn als een rijmpiet mij uit de brand helpt.

Alvast bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen

Ellen

02-12-2009 om 17:10

Bedankt voor de hulp

Misschien moet ik voortaan Manda onder mijn berichtje zetten. Of Polly. Wie weet krijg ik dan wel een reactie....

Help mij met een gedicht of 2

welke lieve rijmpiet zou mij kunnen helpen aan 2 kleine gedichtjes:

1 voor een jongen van 11. Die houdt van crossen op quads (weet niet of je het zo schrijft!) en wil later graag timmerman worden. Hij houdt van pizza en chocoladeletters. Die krijgt hij ook als kadootje. Als suprise maken we een grote chocoladeletter J.

De 2e is voor een meisje van 8. Haar grote hobby is tennisen. Ze wil later graag dolfijnentrainster worden. Als surprise maken we een tennisracket die opgeleukt is met strasssteentjes.

Zou heel tof zijn als een rijmpiet mij uit de brand helpt.

Alvast bedankt namens Ellen.

Manda (

hulprijmpiet

hulprijmpiet

03-12-2009 om 10:32

Inspiratie

Aan hele gedichten kan ik iemand niet meer helpen. Daarvoor moet ik er zelf nog iets teveel en vooral ook nog surprise bouwen. Met een paar leuke regels wil ik best helpen hoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.