Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tirza G.

Tirza G.

19-04-2010 om 19:38

Rietjes met een punt

Bij de schoolmelkpakjes krijg je als school pakken vol mooie, kleine, rechte rietjes geleverd met een scherpe punt. Handig om dat folietje door te prikken. Wij konden daar als overblijfouders altijd vrijelijk van meegenieten. School is echter gestopt met schoolmelk en er zijn dus niet meer van die rietjes. We hebben nu gewone, van die lange, gekleurde buigrietjes van de Xenos. Waar-de-loos. Daar krijg je het gaatje in het pakje niet mee doorgeprikt, wat een gemier is dat.
Iemand een idee waar je aan die fijne rietjes kunt komen?

Tirza

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

19-04-2010 om 19:46

Men neme een schaar

en knipt er zelf een puntje aan.
Werkt hier prima want wij zijn de rietjes altijd kwijt.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-04-2010 om 01:30

Groothandel?

Je zou er eens kunnen informeren. Als je een pasje van de KvK hebt, van een vriend of zo, kun je er zelf kijken.

Puck

Puck

20-04-2010 om 08:45

Net als amk

Ik knip ze ook gewoon zelf schuin als er eens een keer een rietje van een pakje drinken ontbreekt en ik zelf een rietje bijlever. En ook voor de overblijf is het lijkt me weinig moeite om gewoon per bos in 1x die rietjes schuin af te knippen.

Polly Shearman

Polly Shearman

20-04-2010 om 16:17

Euh

of je houd een spijker bij de hand om de gaatjes voor te prikken????

Tirza G.

Tirza G.

25-04-2010 om 15:42

Gut

Afknippen, nooit over nagedacht. Het mooie van die schoolmelkrietjes is dat ze zo dun en stevig zijn. Die Xenos (etc) gevallen zijn altijd zo dunnig en lerperig, is heb het idee dat als je daar een punt afknipt, dat er dan een suffig stukje achterblijft wat heel treiterig ombuigt als je er mee wilt prikken
Die spijker heeft ook wel wat

Tirza

Potlood

Toen ik zelf op school zat deed ik dat altijd met mijn potlood of pen. En dan zo aan het pakje lurken, want dat is VEEL lekkerder dan uit een rietje...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.