Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tijgeroog

Tijgeroog

07-05-2009 om 15:54

Restaurant omgeving tiel-rhenen

Hallo,

op moederdag willen we met mijn familie uit eten, maar we hebben moeite om een geschikt restaurant te vinden. De rest van de familie wil graag naar een "echt" restaurant, dus niet wokken, eet-cafe, pannenkoekenrestaurant, of iets als Van der Valk.
Maar wij hebben 2 kinderen, de jongste 1,5 en willen graag iets waar ook wat te spelen is voor de kinderen (al is het maar klein), zodat ze een plekje hebben om te spelen en niet meteen het hele restaurant door gaan. (de jongste houdt het echt nog niet vol om het hele diner aan tafel te blijven zitten) Bij ons de in omgeving weet ik genoeg, en anders kan ik het aan anderen vragen, maar in de omgeving van m'n ouders weet ik dat niet.
Het gaat om de regio tussen Rhenen en Tiel, maar als we iets verder moeten rijden is het ook geen probleem.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

07-05-2009 om 16:07

Iens

kijk eens op IENS.nl
http://www.iens.nl/restaurant/nederland/restaurant.htms?r=24088

dit vond ik in tiel.....

Suk6, sorry kom niet uit de buurt

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-05-2009 om 08:44

Hier misschien

http://www.debetuwe.nl/

Hier is het eten goed en het geheel is niet zo heel erg sjiek. Voor kinderen ook heel goed te doen.
Voor moederdag zal je wel moeten reserveren, want het staat hier erg goed bekend.

Dendy

marlies

marlies

08-05-2009 om 15:35

Geldermalsen

Volgens mij is het in Geldermalsen, in ieder geval aan de snelweg A2: De rotonde, je kunt er goed eten ook voor kinderen en kinderen kunnen zowel binnen als buiten eten. Het is een echt restaurant, op google vind je meer.

Marlies

Tijgeroog

Tijgeroog

08-05-2009 om 17:02

Bedankt

Bedankt, ik ga het in de groep gooien.
Hoewel De Betuwe het wel niet zal worden: daar hebben we een keer goed gegeten, maar de keer daarna (met moederdag) was het te druk, slecht eten en slechte bediening. En m'n schoonzus zal ook niet mee willen, die heeft er zelf in de bediening gewerkt en is daar erg slecht behandeld.
Maar bedankt voor de reacties!

Saartje

Saartje

08-05-2009 om 18:07

Veerhuys beusichem

Hoi Tijgeroog

Is wel pannenkoekenrestaurant maar serveert ook veel andere eten, zeer kindvriendelijk.

succes

saar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.