Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Reservoir inbouwzeeppompje?

Waar koop ik nou een nieuw reservoir voor het ingebouwde zeeppompje? Dat ding hangt natuurlijk in het kastje, maar vanmorgen bleek ie nog maar aan een halve millimeter vast te zitten. De schroefdop zit nog ergens vast in de keuken want aan het flesje zit het niet meer. Ik heb al gegoogled maar ik kan het niet vinden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

10-03-2011 om 12:55

Ff denken

Heb je al gebeld met de leverancier van de keuken?
En anders zou ik kijken naar een heel nieuw pompje, en hopelijk hebben die dingen standaard afmetingen qua doorsnee van de bevestiging.
Succes!

Nowee

Nowee

10-03-2011 om 13:05 Topicstarter

Monet

De keuken zit er sinds de zomer in en is nog steeds niet klaar. We hebben (als voorbeeld) de derde granieten aanrecht er al in zitten en nog is het niet goed. De keukenleverancier en wij staan dus niet meer op heel goede voet.

Ik dacht dus gewoon simpel zo'n nieuw flesje te kopen, hoef ik de keukenboer niet te bellen, die dan weer gaat zeuren en zo. Wat kan zo'n flesje kosten tenslotte? Maar ja, blijft de vraag waar?

Monet

Monet

10-03-2011 om 13:10

Savon

Ik zou gewoon even een andere keukenboer in de buurt bezoeken, en vragen om een reservoir.

Nowee

Nowee

10-03-2011 om 21:48 Topicstarter

Ik ga bellen

want ik heb geen keukenboer hier in het dorp. Het is toch ook eigenlijk belachelijk dat zo'n draaischroefding al na 7 maanden kapot gaat.

Yaron

Yaron

11-03-2011 om 14:35

Savon

Haal jij het reservoir er elke keer af om bij te vullen? Hier al 6 jaar een inbouwzeeppompje en ik heb het reservoir er nog nooit af gehaald, bijvullen doe ik via de bovenkant. Overigens hoort het inderdaad niet zo snel kapot te gaan.

Monet

Monet

11-03-2011 om 18:45

Inderdaad yaron

Ik trek ook altijd gewoon het pompje eruit en vul via de bovenkant. Ik duik niet helemaal in dat kastje om het reservoir eraf te draaien, maar misschien doet Savon dat ook wel niet. Wie weet

Nowee

Nowee

11-03-2011 om 21:21 Topicstarter

Altijd vanaf boven gevuld

maar ja, er is al zoveel mis geweest met die keuken (en nog) en constant moest het blad eraf. Er zijn dus heel wat keren geweest dat de monteur het wel losgedraaid heeft. Dan nog had het niet kapot mogen gaan natuurlijk, van 4 of 5 keer losdraaien, maar goed dat is nou eenmaal zo. Voorlopig liggen we nog in de clinch met de keukenboer over de bladen, dus ik koop dat flesje gewoon zelf.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.