Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Marieke

Marieke

23-06-2011 om 13:06

Regenkleding kinderen

Hoi,

Na tig winkels ben ik nog steeds op zoek naar betaalbare gewone kinderregenkleding (jas+broek). Wie weet waar ik dit het beste kan kopen? Ik kan wel losse jassen vinden, maar nauwelijks complete sets (ja, vanaf 50 euro, maar dat gaat niet).

Ik ben toch niet de enige die een kinderregenset wil hebben... Wat zie ik over het hoofd?
groetjes, Marieke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zeeman

Ik heb bij de Zeeman regenkleding gezien. Hema heeft ook en Halfords ook. En ruim onder de 50 euro als ik me niet vergis (ons pak komt van Halfords toen ie in de aanbieding was)

Scapino, bristol

Ik heb al een paar keer een zeer betaalbaar regenpak voor dochter gekocht bij de Scapino. Ik neem aan dat de Bristol (soortgelijke winkel) dit ook wel heeft.

Overigens heeft mijn dochter nu geen regenpak meer nodig, ze draagt bij regen een zgn. puber-regenpak. Lees: dat is GEEN regenpak. Want een puber gaat toch echt niet met een regenpak fietsen

amk

amk

23-06-2011 om 13:36

Hema

online, en gewoon in de winkel,
H&M online en gewoon in de winkel
Zeeman

ilsepilse

ilsepilse

23-06-2011 om 15:57

Neen

puber wil geen regenpak

Annet

Annet

23-06-2011 om 17:31

Alleen broek

Mijn kinderen hebben allebei een zomerjack dat waterdicht is. Dan heb je alleen nog een regenbroek nodig.
Pakken vind ik niet handig, soms past de broek nog wel maar de jas niet, of andersom.

marieke

marieke

23-06-2011 om 17:33

Bedankt!

Ik wist dat het forum me verder zou helpen

Scapino heeft hier niets (alleen volwassenen, kinderen komen pas weer 'in het seizoen (lees: herfst). Bristol had alleen de service van 'Als het er niet ligt, dan hebben we het niet!'De Hema was de eerste winkel waar ik in ging, want ik was ervan overtuigd dat daar minimaal Jip & Janneke regenpakken lagen, maar ook daar ving ik bot. H&M zei hier dat ze nooit regenpakken verkopen en de sportwinkels hadden ze wel, maar veel te duur.
En ik heb nooit aan Zeeman gedacht en dat is raar want ik koop daar graag en kom er wel een paar keer per jaar. Ga er zo snel als ik kan naar toe.
En online had ik ook niet bedacht. Online is voor mij het forum, haha, het is simpelweg niet in me opgekomen dat winkels als Hema of H&M ook een online leven hebben. Hoezo suffig....
Dus bedankt, ik kan weer verder!
Marieke

Nely

Nely

23-06-2011 om 18:07

Ook zeeman

voor mijn zoon heb ik daar zowel een regenjack als een regenbroek gekocht, kostte zo'n 15 of 16 euro bij elkaar. Het waren wel aparte pakketjes, in zo'n zakje.

Geen succes

ik heb een regenjas gekocht voor het afzwemmen (zeeman inderdaad, lekker goedkoop). Dat ding is verder nooit aangeweest. Ik vind een paraplu toch echt veel handiger, geen last van zweet, geen kreukelig geluid als je loopt. En anders een regenponcho, die vouwen makkelijk op.

amk

amk

23-06-2011 om 21:34

Maar manda

zo'n paraplu fietst dan weer zo lastig, en een plu kost je een hand, dat is weer niet handig met een tas en een kleuter.

En voor kinderen zou ik niet zo snel investeren in een dure broek, maar zelf heb ik een heel goede broek, die niet kraakt, er nauwelijks uitziet als een regenbroek en vooral heel handig ritsen over de gehele pijp.

Tango

Tango

23-06-2011 om 22:34

Hier hetzelfde probleem

Ik opende een paar weken ook al zo'n draadje en heb nog steeds geen regenpak voor Tangodochter, maat 140. Zeeman en Hema heeft hier echt niets, H&M ook niet. Halfords wel, maar maat 152, heb ik teruggebracht, was veel te groot.
Scapino en Bristol ben ik nog niet geweest, simpelweg door tijdgebrek. Voor 1 week school ga ik het ook niet meer aanschaffen nu, volgende week wordt het toch mooi weer. In de zomervakantie zoek ik weer verder en anders toch maar bestellen ergens.

Fiorucci

Fiorucci

24-06-2011 om 07:16

Action

Action heeft ze vaak wel, en anders zullen ze tegen de tijd dat het nieuwe schooljaar begint her en der wel te koop zijn.

"de verkeerde tijd"

Dat vind ik nou zoiets idioots, dat regenpakken alleen "in het seizoen" worden verkocht! Alsof het in voorjaar en zomer niet regent. Als ik nu naar buiten kijkt zie ik het pijpenstelen regenen.
Het is net zoals met sokken, misschien draag je ze minder in de zomer, maar je draagt ze wel en ze zijn ook gewoon te koop. Waarom dan met regenkleding niet?

Groeten,

Temet

Hanne.

Hanne.

24-06-2011 om 14:25

Winkeliers denken niet logisch

Maar winkeliers denken toch ook helemaal niet logisch.

Ik heb nu zomerschoenen nodig voor mijn kinderen....heb nog net de keus uit 2 modellen. Tja mevrouw u bent ook wel heel laat.

Hoe halen die kinderen van mij het ook in hun hoofd om aan het einde van de lente een groeispurt te krijgen!

Merel

Merel

24-06-2011 om 17:04

Inderdaad

Ik heb het hier ook gekocht bij een winkel als zeeman/bristol/scapino. Had ooit zo'n setje nodig voor dochter voor schoolkamp. Het kan nooit veel gekost hebben, waarschijnlijk hooguit 10 euro. Het is een zakje met broek en jas in maat 170. Zoon heeft het ook al een keer kunnen gebruiken en ik pas de jas maat 170 ook nog prima (alleen de capuchon blijkt voor een minihoofdje te zijn ) Ik vind het wel handig om toch zo'n setje in huis te hebben. De broek (donkerblauw) wordt trouwens het meest gebruikt tezamen met de gewone jas erboven, ook door 13 jarige puberzoon die het toch wel prettig vindt om met een droge broek op school aan te komen (5 km fietsen)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.