Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zomaar een naam

zomaar een naam

01-09-2010 om 12:13

Rechthoekige glazuurkoekjes

Met mijn dochter ga ik morgen een taart in de vorm van een huis maken. Voor de dakpannen en de ramen heb ik rechthoekige glazuurkoekjes nodig.
Maar helaas kan ik ze nergens vinden ben in ongeveer elke supermarkt in mijn woonplaats geweest en ook nog bij de Hema en de action maar kan alleen maar ronde koekjes vinden.

Weet iemand waar je die dingen nog kan krijgen????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
soepstengel

soepstengel

01-09-2010 om 12:35

Ik zou zeggen

cafe noirtjes? die zijn rechthoekig.

zomaar een naam

zomaar een naam

01-09-2010 om 13:44

Café noir

Daar hebben we Ook al aan gedacht maar we willen roze dakpannen en gele raampjes maar dat zit er helaas niet in.

vlinder72

vlinder72

01-09-2010 om 13:53

Oranje koeken bij albert heijn

Wij kopen nog wel eens Oranje koeken bij AH. Tenminste ik geloof dat ze zo heten. Dat zijn rechthoekige koeken met een roze glazuurlaagje. Prijs is ongeveer 90 cent voor 6 best wel grote koeken. Mijn kinderen vinden ze heerlijk. Ze zitten in een doorzichtige verpakking met blauwe biezen.

Sterre42

Sterre42

01-09-2010 om 13:54

Glazuur kopen?

De achterkant van de Cafe Noir met een andere kleur glazuur?

Sterre42

Sterre42

01-09-2010 om 14:02

Vlinder:

Daar kun je geen dak van maken lijkt me. Dat zijn geen harde koekjes maar meer zachte. Als je daar iets mee gaat doen kruimelt het uit elkaar.

Maar voor de rest zijn ze heeeeerlijk

Stom dat die simpele ouderwetse vierkante koekjes met glazuur niet meer te koop zijn.

Zelf glazuren op een koekje, er staan genoeg recepten op internet.

Ben benieuwd hoe je uiteindelijk geeindigd bent!

Bij jamin

Bij jamin hebben ze zakken met die ouderwetse gegelazuurde koekjes (roze,geel en blauw) ik geloof dat ze likkertjes heten of likkoekjes.
Ze zijn wel rond.
groeten albana

zomaar een naam

zomaar een naam

02-09-2010 om 10:54

Albana

Ja die ronde heb ik ook gezien bij Jamin.
Maar het moeten echt rechthoekige zijn. We gaan waarschijnlijk toch maar voor de cafe noir

Appel

Appel

02-09-2010 om 18:10

Hema - jip en janneke

Ik weet niet hoe actueel de info is, maar als je op google afbeeldingen zoekt op likkoekjes vind je J&J koekjes van de Hema, rechthoekig!

zomaar een naam

zomaar een naam

02-09-2010 om 20:01

Hema en update

Ik had twee jaar geleden deze taart ook al eens gemaakt en toen had ik de koekjes inderdaad bij de Hema gehaald helaas zijn de koekjes nu in eens rond.

We hebben de dakpannen en ramen nu van snoeppapier gemaakt.
Iedereen bedankt voor de reacties

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.