Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Blue

Blue

13-10-2010 om 16:15

Recept zalmfilet (voor vanavond)?

Ha,

Iemand online die toevallig een lekker recept heeft voor 2 zalmfiletjes met huid (die ik van de week in een opwelling heb gekocht en vandaag opmoeten) wat niet al te "vissig" smaakt ?

Moet er samen met 3 kids van eten die alledrie op zich wel vis lusten als het maar zonder al te duidelijke vissmaak is, als jullie begrijpen wat ik bedoel

Hou me van harte aanbevolen voor lekkere tips,
dank alvast !

groet, Blue

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

13-10-2010 om 16:52

Met huid

Juist van zalm met huid vind ik het het lekkerst om het gewoon knapperig te bakken, dan is het wel wat vissig (maarja, daar is het vis voor). Wij eten het met gebakken aardappels en boontjes o.i.d., of ook wel bij de pasta, met broccoli en tomatensaus.

Blue

Blue

13-10-2010 om 19:30

Lidwientje en vic dank je wel

voor jullie reacties, maar zag ze net te laat
Heb een simpel receptje op internet gevonden: plakje bladerdeeg, besmeren met creme fraiche, stukje zalmfilet erop, daarboven op eigen gemaakte pesto, pakketje dichtvouwen en 30 minuten in de oven.
Was lekker, dus bij deze een tip voor jullie terug !
groet,
Blue

Ook lekker

Zalm in blokje verdelen (ca. 3 cm x 7 cm) en dan een blaadje salie erop en omwikkelen met een plakje rauwe ham. In de pan bakken tot beetje bruin en gaar. Onze kinderen zijn er gek op! Hoewel ik voor hen de salie weglaat...
Erbij: rijst en gekookte wortels oid.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.