Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Emma B

Emma B

16-05-2009 om 13:25

Recept belgische zachte witte puntjes

Wie heeft voor mij een recept voor zachte witte puntjes? Het liefst de Belgische (nou ja, belgische die ik ken van de bakker uit Leuven), daar zit meer smaak aan dan aan Nederlandse puntjes.
Ik heb al gegoogled, maar de recepten die daar staan lijken op mijn gewone luxe witbrood, met wat roomboter en melk erdoor. Volgens mij moet er nog wat anders doorheen, om ze ook echt lekker zacht te houden.
Wie o wie? Mijn kinderen zijn jullie dankbaar!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Katrien

Katrien

16-05-2009 om 16:27

Mijn recept

Afin, het is niet echt mijn recept, maar een recept dat ik hier op internet gevonden heb; http://www.jerryke.be/recept?id=2322

Mijn dochter eet geen andere meer.

Katrien

Katrien

Katrien

17-05-2009 om 17:20

Cobi

Ik volg het recept zoals het is. Ik vind het niet zo'n ontzettende hoeveelheid suiker en boter, eerlijk gezegd. En de hoeveelheid gist is toch heel normaal voor die hoeveelheid bloem?

Ik haal hier ongeveer 30 sandwiches uit, ik vind het dan nog heel erg meevallen met de hoeveelheid boter en suiker per broodje.

Katrien

Katrien

Katrien

17-05-2009 om 17:26

Nog even, cobi

Ze noemen niet voor niets 'luxe sandwiches'. Niet voor iedere dag dus, maar voor als het eens wat extra mag zijn. Dan heb ik echt geen probleem met de hoeveelheid boter en suiker.

Katrien

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.