Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

19-06-2009 om 20:28

Raad het geluid van...

Pelles woonkamer!

Al de hele dag hoor ik zo nu en dan een plonggg geluidje in de woonkamer, iets electronisch. Het had zo uit de pc kunnen komen (nieuw mailtje ofzo) ware het niet dat ik vanmorgen de pc nog niet aan had Het komt te weinig voor om er echt op te zitten wachten maar nu word ik gek!

Iemand nog ideeën wat het zou kunnen zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ayanna

Ayanna

19-06-2009 om 20:51

Mobiel

Je mobiel die opgeladen moet worden???

Je rookmelder...

waarvan de batterij bijna op is. (jaaaa! Ik heb gewonnen!!)

Ingrid

Ayanna

Ayanna

19-06-2009 om 22:43

En?

En??? En??? Wat heb ik gewonnen???

Een leeg/bijna leeg speelgoedje

Hebben wij hier ooit gehad (is wel al jaren geleden), zo nu en dan, zeer onregelmatig hoorden wij een ohô geluidje....Zeer raadselachtig. Alle mobiels, brandmelders, p.c. etc. hadden we al tig keer gescheckt. 1 keer schrokken we ons zelfs een ongeluk want bij binnenkomst in huis (sluip, sluip want de dames sliepen al) begon het zelfs in het stikkedonker te ohô-Oho-en. Alles, werkelijk alles hadden we al gescheckt en gedubbelscheckt. Totdat ik midden in de nacht wakker werd....van een wel erg raar geluid. Net of er iemand...euh....'praatte' met een wel erg rare stem. Ik luister (enigzins angstig) bovenaan de trap. En hoor: " ohô, stop een kaart in.....ohô stop een kaart in." Enigzins verbluft....sta ik daar....en ja ik realiseer me dat dit het rare ohô geluidje is wat we al tijden horen (zeker een jaar)+ een vervolg erachteraan. Dus midden in de nacht ga ik nu op zoek naar dit rare geluid wat best 'hard' klinkt zo 's nachts zonder omgevingsgeluiden enzo. Ik zoek en vindt de 'dader', het is Ernie uit Sesamstraat!!! Vermomd als pop waar je een kaart in kan doen (in z'n rug) zodat je bepaalde spelletjes kan doen op z'n buik.
Het is maar goed dat Bert het niet weet dat ie al zolang bij ons loopt te spoken.
Afijn batterijen uit Ernie's rug gehaald zodat ie monddood was. Het speelgoedding an sich was al járen werkeloos, ze waren de leeftijd ervoor gewoon ontgroeid, maar omdat er hier ook nog wel eens jongere kinderen komen langswaaien lag ie nog in een mand met wat speelgoed voor jongere kinderen. Vandaar ook dat ie helemaal uit m'n hoofd was en ik nooit dááraan gedacht had.
Dus pelle, heb je nog ergens wat ex-oud-speelgoed? Iets wat batterijën heeft of praat als je ergens op drukt? Dat is het, ik weet het zeker! Krijg ik nu de prijs?
groeten albana

Hé get...

En ik had me al zo verheugd op 't kadootje!!! snif, snif dat ik niet eens had gezien dat je 't al opgelost had...
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.