Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Josje

Josje

17-01-2010 om 21:28

Pumps onder een broek

Ja, hou je vast voor een mutserig vraagje!

Ik wil graag pumps aan onder mijn broek, maar ik heb een giga-hekel aan pantykousjes en blote voeten kan nu echt niet. Maar wat blijft er dan over? Wat dragen jullie in je pumps?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

17-01-2010 om 21:51

Panty

ik draag daar een gewone panty onder.

Josje

Josje

17-01-2010 om 22:10

Eh...toch maar iets meer uitleg

Maar ik draag ze op een derde afspraakje en ergens heb ik het idee dat we dit keer verder gaan dan even flink zoenen en dan lijkt me een panty onder een broek een ongelooflijke turn off.
Hmm, misschien toch maar een andere outfit kiezen.

margje van dijk

margje van dijk

17-01-2010 om 22:39

Ja, want

er bestaan van die 'kousevoetjes' die je in een pump schijnt te kunnen dragen, maar die lijken me een nog grotere turn-off dan een panty of pantykousen.

Overigens bestaat de pantykous ook als gewone sok-uitvoering. En als je nou een zwarte kiest of zo, dan ziet het er als een gewone sok uit. Is dat niet wat?

Margje

amk

amk

17-01-2010 om 22:51

Of juist de kous

die met die zelfplakkende randjes, dat is nog eens een verrassing....

Maar pumps onder een broek vind ik in dit geval ook al een mindere keuze. Pumps horen onder een rok. Een mooie schoen met hak onder een broek ja, maar echte pumps zonder schmuck nee.

Fraz

Fraz

17-01-2010 om 23:20

Zou

inderdaad gaan voor een mooie kous met plakrand

Roosje Katoen

Roosje Katoen

18-01-2010 om 10:57

Maar

Koop dan wel kousen met goeie plakranden, want ik heb wel eens van die dingen gehad die afzakten tot aan mijn knieën en dat lijkt me nou ook niet erg opwindend

Maar waarom geen laarzen?

Josje

Josje

18-01-2010 om 19:50

Loslaten dus...

...dat idee van een broek (die echt goed staat) en die schoenen (die echt prachtig zijn).
Een rokje dan maar. Of een broek met laarzen. Of een rokje met laarzen. Of een jurk. Of een...
En ik weet gewoon zeker dat hij zich op zijn hoogst tien seconden afvraagt wat hij aan zal trekken.
Zucht.
Dank voor jullie reacties.

Jetske

Jetske

18-01-2010 om 19:53

Yep

En de kans is groot dat, als je het hem later zou vragen, hij geen enkel idee meer heeft van wat jij nou die avond aan had....
Overigens; mijn schoonzus zweert bij pumps of andere hooggehakt schoeisel onder een broek, en draagt ze gewoon met blote voeten, ook nu.
Veel plezier!!!
Jetske

Polly Shearman

Polly Shearman

18-01-2010 om 20:05

De oplossing

ik ben ook erg van de broeken met pumps! dus je doet gewoon toch pantykousjes aan ( of plakkousen die zijn helemaal geweldig) en dan ga je voordat je denkt dat het er eventueel van gaat komen gewoon naar de wc en moffel je je pantykousjes uit en in je broekzakken...! voila!!

Josje

Josje

18-01-2010 om 20:32

Moffelen

Maar dan ben ik de hele avond bezig met: O, jeetje, ik moet nog wel die pantykousjes zien weg te moffelen. En o jeetje, hij heeft vast door dat ik mijn pantykousjes heb weggemoffeld. En o jeetje, dat + al die schrale plekken op mijn benen zijn vast genoeg voor een vreselijke afknapper zijnerzijds.
En dat terwijl ik van mezelf stevig in mijn schoenen sta. Zelfs met stilettohakken. O jeetje, die hormonen...

Leony

Leony

18-01-2010 om 22:06

Dé oplossing: lingerie voor je voeten

http://www.weloveshopping.nl/2009/12/voet-hosiery/
(het bestaat écht)

Minet

Minet

19-01-2010 om 19:56

Omg leony

Wat is dat erg!!!!! Wie verzint zoiets!!!!
NOoit geweten trouwens dat ik in het bezit ben van tenendecolleté's?

Maarreeeee

Als je je laarzen uit doet, dan moet je ook sokken of kniekousen uittrekken, dat is toch net zo asexy als pantykousjes? En in de hitte der hormonen heb je echt niet meer door wat jij of je vent aan de benen hebt. Dus hop die stiletto's aan met pantykousjes.
En veel plezier.............

Ik neem toch aan dat jullie niet van plan zijn om midden in een restaurant, theater, weet ik het waar de kleren uit te trekken? Dat zal vast bij hem of bij jou thuis zijn? Dus dan kun je toch ook best je pumps zonder panty oid aandoen. Zo koud zal het dan niet zijn of je moet van plan zijn om eerst een flinke wandeling te gaan maken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.