Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

20-07-2011 om 12:17

Puberportemonnee?

Zoon heeft dringend een nieuwe portemonnee nodig maar blijkbaar kijken we in de verkeerde winkels Hij moet hem zelf betalen en mag dus niet teveel kosten (5-10 euro) en er moet een afsluitbaar vakje (rits?) in zitten voor muntgeld.

Waar is keus?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-07-2011 om 12:27

Eastpack

Ik heb de portemonee van Eastpack. Die is niet zo groot, maar alles past er precies in. En gaat denk ik heel lang mee.
Ze kosten 15 euro en ik heb 'm gekocht in een tassenwinkel waar ze ook rugzakken verkopen.

Dendy

Tirza G.

Tirza G.

20-07-2011 om 12:33

Www.

large.nl
Voor echte band-items

Tirza

Dendy Pearson

Dendy Pearson

20-07-2011 om 13:07

Pelle

Het plaatje is wat onduidelijk, maar ik denk dat 't 'm is. Aan de buitenkant zit een rits voor kleingeld.
Ik ben er blij mee. Ik gebruik geen handtasjes en wil gewoon een portemonee die in mijn broekzak past, zonder meteen enorm te zijn.

Dendy

Fiorucci

Fiorucci

20-07-2011 om 14:10

Pelle

www.large.nl en dan bij de zoekfunctie wallets intypen.
En let op, het zijn twee pagina's vol, onder aan de eerste pagina met wallets kun je doorklikken naar de volgende.

Wilma

Wilma

20-07-2011 om 14:40

Vend

Ik heb onlangs toen ik verplicht moest wachten de hele beurzen-afdeling van VenD doorgespit. Daar was heel erg veel. Ook van die niet-leren dingen, van van dat spul waar rugzakken ook van zijn.

marjanne

marjanne

21-07-2011 om 09:43

Wat is hip

Mijn expuber heeft nog steeds een jip en janneke portemonnee in zijn zak, gekregen van vrienden toen hij 16 werd. Past goed in zijn broekzak en.....'hij is nog niet stuk dus dan hoef je geen andere'

Fiorucci

Fiorucci

21-07-2011 om 11:17

Marjanne

Alhier zijn Cookie en Elmo favoriet. En hello Kitty bij de meiden..

koentje

koentje

21-07-2011 om 12:09

Of pelle

de action. Die heeft ze van een paar euro!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.